سرویس: سبلان ما
کد خبر: 80541
|
19:50 - 1397/12/19
نسخه چاپی

امام جمعه اردبیل:

استحاله فرهنگی هدف 260 کانال فارسی‌ ماهواره ای است

استحاله فرهنگی هدف 260 کانال فارسی‌ ماهواره ای است
امام جمعه اردبیل گفت: دشمنان با این 260 کانال ماهواره ای فارسی زبان به دنبال ایجاد استحاله فرهنگی و ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،آیت‌الله سیدحسن عاملی عصر امروزدر یادواره 27 شهید دهستان دولت‌آباد شهرستان نمین، با اشاره به 260 کانال فارسی‌ زبان گفت: اکثر شبکه‎های ماهواره ای صرفاً یک سرگرمی نیستند بلکه دشمنان با این کانال ها به دنبال ایجاد استحاله فرهنگی و ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس هستند که ما هیچ گاه نخواهیم گذاشت دشمنان  به اهداف شوم خود دست یابد.

وی افزود: در شرایط کنونی باید همه اعم از مردم و مسئولان در اعتلای ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی به بهترین شکل عمل کرده و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنیم.

امام جمعه اردبیل تاکید کرد: با توجه به فرا رسیدن عید نوروز لازم است همه مراعات یکدیگر را بکنندو  با ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در این ایم مبارک گره از کار و مشکلات نیازمندان بگشایند.

وی با اشاره به برگزاری یادواره 144 شهید والامقام سه ماهه چهارم شهرستان خلخال نیز بیان کرد: این مراسم ارزشمند و معنوی فردا بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد مهدیه خلخال برگزار می‌شود که از مردم ولایی و شهیدپرور استان اردبیل برای حضور در این مراسم و محفل معنوی دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ش

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد