سرویس: سیاسی
کد خبر: 80545
|
07:33 - 1397/12/22
نسخه چاپی

نماینده گرمی:

کمپین نه به خرید اجناس گران باید در کشور رواج یابد/نظارت دولت در بازار ضعیف است

کمپین نه به خرید اجناس گران باید در کشور رواج یابد/نظارت دولت در بازار ضعیف است
نماینده مردم گرمی گفت:کمپین های نه به خرید کالاهای گران قیمت نسخه ای است که در تمام کشورهای جهان نتیجه موفقی داشته است و رسانه های ما باید با تهیه محتوای مناسب مردم را ترغیب به پیوستن به این کمپین ها کنند.

سید حمایت میرزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت:فرهنگ صرفه جویی را باید ترویج دهیم این رویکرد که  با گرانی محصولات به صف به ایستیم گرانی های بیشتری را به دنبال دارد.

وی افزود:کمپین های نه به خرید کالاهای گران قیمت نسخه ای است که در تمام کشورهای جهان نتیجه موفقی داشته است و رسانه های ما باید با تهیه محتوای مناسب مردم را ترغیب به پیوستن به این کمپین ها کنند.

نماینده مردم گرمی گفت:از دولت انتظار می رود نظارت های های خود را بر کالاهای اساسی بیشتر کند زیرا خلا قانونی در این رابطه نداریم که مجلس به آن ورود کند.

وی تصریح کرد:برای ایجاد تعادل در بازار وظفیه دولت و مردم یکسان است و باید هم دولت نظارت های خود را بشتر کند و هم مردم در مقابل گرانی ها بیتشر مقاومت کنند و نخرند.

میرزاده ابراز داشت:باید از خروج دام ممانعت شود و در کشور کمبود دستگاه نظارتی نداریم چه و از قوه مجریه باید بپرسید که چرا نظارت ها ضعیف است اما به نظر بنده هیچ دستگاهی همچون مردم نمی تواند بر بازار نظارت کند.

مردم باید برای  مقابله با گرانی ها آستین ها را بالا زده با با پیوستن به کمپین ها نه به خرید محصولات گران می توانند فضای بازار را بآرام کنند.

نماینده مردم گرمی در مورد کمپین نوروز ساده نیز گفت:کمپین نوروز ساده ارزشمند است اما باید تعریفی از این کمپین به جامعه ارایه شود و تا زمانی که مردم شناخت مناسبی از این کمپین نداشته باشند نتیجه ای نخواهد داشت؛و هر کس با ذهنیت خود سادگی را تفسیر می کند .

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد