سرویس: سبلان ما
کد خبر: 80550
|
16:09 - 1397/12/20
نسخه چاپی

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل:

فضای مجازی بستری برای توسعه صنعت توریسم استان اردبیل است

فضای مجازی بستری برای توسعه صنعت توریسم استان اردبیل است
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: فضای مجازی موثرترین بستر برای توسعه صنعت توریسم استان اردبیل است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،بهروز رزمی، ظهر امروز  در جلسه برنامه ریزی برای توسعه صنعت توریسم و ستاد تسهیل نوروز برای گردشگران افزود: به دلیل بهره مندی از پتانسیل‌های ویژه گردشگری به عنوان یکی از قطب‌هایصنعت توریسم کشور محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: فضای مجازی موثرترین و مفیدترین بستر برای معرفی و جذب گردشگر و توسعه صنعت توریسم استان اردبیل است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به اقدامات گسترده‌ای که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در توسعه زیرساخت‌های فضای مجازی در استان انجام داده است، گفت: با تلاش‌هایی که در حوزه توسعه زیرساخت‌های ICT در استان انجام شده است، هم اکنون وضعیت زیرساخت‌ها بسیار مطلوب است و تمامی شهر‌ها و روستا‌های استان از نسل سوم و چهارم تلفن همراه بهره‌مند هستند که این امر نوید بخش توسعه صنعت توریسم در استان است.

رزمی با تاکید بر اینکه نباید از نقش محوری فناوری اطلاعات در توسعه گردشگری غافل شد، افزود: می‌توان از قدرت نفوذ شبکه‌های اجتماعی و فناوری اطلاعات در توسعه توریسم و صنعت گردشگری بهره کافی را برد.

وی تولید محتوا‌های گردشگری را بهترین روش برای معرفی پتانسیل‌های استان اردبیل معرفی کرد و ادامه داد: باید با حمایت از تولید کنندگان در حوزه گردشگری و همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این حوزه در استان، زمینه را برای تولید محتوی در صنعت گردشگری و معرفی نقاط گردشگرپذیر استان فراهم کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با اشاره به ایجاد و راه اندازی چتر وای فای در ۵۶ نقطه گردشگری استان اردبیل افزود: امیدواریم با ایجاد چتر وای فای در این نقاط، موجبات رفاه و آسایش گردشگران در استان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد