سرویس: سبلان ما
کد خبر: 80552
|
17:24 - 1397/12/20
نسخه چاپی

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل:

فرهنگ نظافت در استان اردبیل نهادینه می‌شود

فرهنگ نظافت در استان اردبیل نهادینه می‌شود
مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: برای استقبال از عید باستانی و مسافران نوروزی فرهنگ پاکسازی باید برای همیشه در استان نهادینه شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،موسی کنعانپور، ظهر امروز در جلسه هماهنگی پاکسازی حاشیه جاده های استان اظهار داشت:فرماندهی پاکسازی در هر شهرستان و بخش بر عهده فرمانداری ها و بخشداری هاست و سایر ارگانها و سمن ها نیز باید با آنها هماهنگ شوند.

وی با بیان اینکه به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی زمان پاکسازی از ۱8اسفند ماه به ۲۵اسفندماه موکول شد افزود: طبق برنامه ریزی قبلی اکیپ های پاکسازی زیر نظر مسوولان خود با هماهنگی فرمانداری ها حاشیه جاده های اصلی را از مواد الاینده پاکسازی خواهند کرد.

کنعانپور گفت:عملیات پاکسازی ساعت ۱۰ صبح شنبه از مبادی ورودی شهرها شروع شده و در حقیقت یک طرح عملیاتی است.

وی با اشاره به اینکه داخل رمپ ها توسط راهداری پاکسازی می شود افزود: عملیات پاکسازی زباله از حاشیه جاده ها به شعاع۵ کیلومتر ورودی شهرها به عهده شهرداری ها خواهد بود و بعد از ۵ کیلومتر سایر نیروها کار پاکسازی را شروع می کنند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل تصریح کرد: سر اکیپ ها قبل از شروع طرح پاکسازی باید عوامل خود را توجیه کرده که خدایی ناکرده شاهد اتفاق ناگواری در طول مسیر نشویم.

کنعانپور ادامه داد: باید کیسه های زباله و کاورهای تهیه شده به اندازه کافی و اسرع وقت در اختیار ارگانها و افراد مسئول قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد