سرویس: استانی
کد خبر: 80560
|
12:42 - 1397/12/21
نسخه چاپی

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع):

بهترین راه برای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم، پیشرفت جوانان در سنگر علم و دانش است/ حضور در راهیان نور ادامه راه سرخ شهادت است

بهترین راه برای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم، پیشرفت جوانان در سنگر علم و دانش است/ حضور در راهیان نور ادامه راه سرخ شهادت است
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: جوانان با حضور در راهیان نور و مناطق عملیاتی که روزی محل ریختن خون هزاران شهید گلگون کفن بوده راه سرخ شهادت را زنده نگه داشته اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع اظهار داشت: با هدف تبین راه سرخ شهادت و انتقال فرهنگ جهاد و شهادت، دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و حفظ و صیانت از خون پاک شهدا که مهمترین داشته برای ما است؛ زائران استان اردبیل در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام می شوند.

 
وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا سبب تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است چرا که داشته هایمان و دستاوردهای مهم کشور در تمامی عرصه ها را مدیون شهدای والامقام هستیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه دفاع مقدس متعلق به سپاه و بسیج نیست بلکه متعلق به ملت ایران و ملت‌های مسلمان است؛ افزود: راهیان نور یک اردو و محفل سیاسی نیست که یک عده برای از بین بردن ارزشها این سفر معنوی را سیاسی جلوه می دهند.
 
سردار بابازاده اظهار داشت: راهیان نور بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌باشد چرا که اگر یک دانش آموز، دانشجو یا خانواده‌ای به این اردو اعزام می‌شوند غیر از حضور در مناطق عملیاتی از سایر شهر‌ها هم دیدن هم می‌کنند، اما زائران با حضور در این مناطق از نزدیک رشادات رزمندگان در دروان دفاع مقدس را از نزدیک می‌بینند و کار‌های ارزشمند شهدا و رزمندگان را در آن مناطق عملیاتی لمس کنند.
 
دشمن با ایجاد جنگ روانی می خواهد نام و یاد شهدا را به فراموشی بسپارد

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) با اشاره به جنگ روانی دشمن علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: امروز انگیزه‌های بسیار بزرگی در صدد آن هستند تا نام و یاد شهدا را به فراموشی بسپارند و ما در قبال این هجمه‌ها وظیفه داریم بایستیم و روز‌های سخت دوران دفاع مقدس را ترویج دهیم چرا که هدف از جنگ نرم بی‌ارزش کردن ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های دفاع مقدس است.

بابازاده به نقش والای بسیج در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و توضیح داد: نیرو‌های بسیجی چه در دوران دفاع مقدس که جان خود را با خدای خویش معامله کردند و چه در جبهه مقاومت اسلامی که با ایثارگری و فداکاری مثال زدنی خود در مقابل استکبار جهانی و تروریست ایستادگی کردند که ما مدیون این عزیزان هستیم.

وی اضافه کرد: امروز در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پس از گذشت سی سال از از دوران دفاع مقدس، همان بسیجی‌ها هستند که با حضور در راهیان نور و مناطق عملیاتی شهدا که روزی محل ریختن خون هزاران شهید گلگون کفن بوده راه سرخ شهادت را زنده نگه داشته اند.

سردار بابازاده تصریح کرد: پرچم جمهوری اسلامی ایران به برکت خون صدها هزار شهید به اهتزاز در آمده است و عده‌ی زیادی در این کشور جان خودشان را فدا کردند تا در این مملکت ارزش‌های دینی پابرجا بماند و ما نیز باید با جان و دل از آن دفاع کنیم.
 
بهترین راه برای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم پیشرفت جوانان در سنگر علم و دانش است

رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس حماسه‌های گوناگون خلق کردند، افزود: رزمندگان در این دوران چنان حماسه‌ای خلق کردند که با استفاده از فرهنگ ایثار نگذاشتند یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیافتد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه امسال ثبت نام برای زیارت یادمان شهدا از به صورت چشمگیری انجام شده است، گفت: زائران اردبیلی در مدت حضور خود در سرمین نور از مناطق عملیاتی طلائیه، دوکوهه، هویزه، فکه، شلمچه، فتح المبین، والفجر هشت (اروند) و موزه دفاع مقدس بازدید خواهند کرد که یک برنامه بسیار خوب و شایسته‌ای در شان خود کاروان‌های راهیان نور است.
 
 به گزارش خبرگزاری بسیج وی با اشاره به بیانیه راهبردی مقام معظم رهبری و کلیدی بودن جوانان در این بیانیه اظهار داشت: الحمدالله جوانان ما امروز پشت ولایت فقیه و آرمان های نظام و انقلاب هستند و همین حضور در یادمان های شهدا یعنی ادامه راه آنها و عمل نمودن به بیانیه گام دوم انقلاب که ان شاء الله که این جوانان عزیز در سنگر های علم و دانش برای پیشرفت و پیشبرد اهداف این بیانیه تلاش های خود را چند برابر کنند تا این نظام به گام بعدی خود برسد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد