سرویس: اقتصادی
کد خبر: 80562
|
08:51 - 1397/12/22
نسخه چاپی

فرماندار اردبیل خبر داد؛

فعال شدن 100 واحد تولیدی و صنعتی در اردبیل

فعال شدن 100 واحد تولیدی و صنعتی در اردبیل
فرماندار اردبیل گفت: 100 واحد تولیدی و صنعتی اردبیل که مشکل تسهیلات سرمایه در گردش داشتند با تزریق منابع مالی و تسهیلات سرمایه در گردش به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،جواد زنجانی  پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران از فعال شدن 100 واحد تولیدی و صنعتی در اردبیل خبر داد و اظهار داشت: این واحدها مشکل تسهیلات سرمایه در گردش داشتند که با تزریق منابع مالی و تسهیلات سرمایه در گردش همه آنها به چرخه تولید بازگشتند.

 وی افزود:در حال حاضر 140 واحد تولیدی و صنعتی راکد در اردبیل وجود دارد که برای فعال شدن آنها تلاش می شود.

فرماندار اردبیل درباره تعطیلی طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل گفت: این نیروگاه به سبب مشکلات بانکی و منابع ارزی دچار مشکل شده و مسئولان استان بدنبال حل این مشکل و از سرگیری فعالیت عمرانی این نیروگاه هستند.

وی بیان کرد: با تکمیل این مجموعه بالای 450 مگاوات برق به میزان تولیدات برق استان اردبیل اضافه خواهد شد.

زنجانی طرح توسعه آرتاویل تایر ،طرح تولید باتری اشجع ، کارخانه الکل طبی و پل معلق تمام یشیشه ای بخش هیر چهار طرحی هستند که از پیشرفت قابل قبولی برخوردار هستند و با بهره برداری آنها تحولی در ارتباط با اشتغالزایی و رونق اقتصادی اردبیل ایجاد خواهد شد.

وی از افتتاح آزمایشی فاز اول کارخانه نساجی ستاره اردبیل خبر داد و گفت: با تکمیل فاز اول و دوم این مجموعه میزان اشتغالزایی آن حدود به 2 هزار نفر می رسد.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد