کد خبر: 80563
|
09:17 - 1397/12/22
نسخه چاپی

فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان اردبیل:

رفع تصرف از یک میلیون متر مربع از اراضی اردبیل/ هشدار به زمین خواران

 رفع تصرف از  یک میلیون متر مربع از اراضی اردبیل/ هشدار به زمین خواران
فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با متصرفین به اراضی بیت المال برخورد قاطع خواهد شد و رفع تصرف از اراضی زیرپوشش اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در اولویت برنامه ها قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، فرهاد احدی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در سالجاری یک میلیون متر مربع از اراضی استان اردبیل با حمایت مراجع قضایی ، دادگستری و تلاش ماموران یگان حفاظت و نیروهای انتظامی رفع تصرف شد.

  وی ارزش این اراضی را 430 هزار و 300 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با متصرفین به اراضی بیت المال برخورد قاطع خواهد شد و رفع تصرف از اراضی زیرپوشش اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در اولویت برنامه ها قرار دارد.

فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان اردبیل با هشدار نسبت به گرفتاری در دام افراد سودجو، از مردم خواست پیش از هر گونه اقدامی برای خرید زمین زمین مراتب را با مراجعه حضوری به معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استعلام و پیگیری کنند تا در دام زمین خواران و متصرفین به اراضی بیت المال نیفتند.

وی  با اشاره به از برخورد قاطع با زمین خواران و رفع تصرف از اراضی مرغوب بیت المال در پارس آباد مغان ، بیان داشت: این عملیات با اجرای 23 فقره احکام صادره از مراجع دادگستری در 2 مرحله اجرا و 380 هزار متر مربع از راضی رفع تصرف شد.


احدی ارزش مساحت اراضی رفع تصرف شده در محدوده شهرستان پارس آباد را بیش از چهار هزار میلیارد ریال ذکر کرد و بیان داشت:  در این عملیات بیش از 50 باب مغازه شامل پارکینگ خودرویی ، بنگاه های تجاری مصالح ساختمانی ، تعمیرگاه های خودرویی ، فروش قطعات و کارگاه ها و 22 قطعه زمین زراعی و باغ میوه با هزار اصله اشجار میوه واقع در محدوده که از سال های گذشته از سوی زمین خواران تصرف و یا بین اشخاص خرید و فروش شده بود ، ضمن خلع ید اراضی تصرف شده ، تخریب مستحدثات و رفع تصرف اراضی بیت المال انجام شد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد