کد خبر: 80569
|
16:20 - 1397/12/22
نسخه چاپی

دادستان عمومی و انقلاب خلخال:

سوء مدیریت برخی مدیران نهادها نباید به پای نظام نوشته شود

سوء مدیریت برخی مدیران نهادها  نباید به پای نظام نوشته شود
دادستان عمومی و انقلاب خلخال در خطاب به مسئولان این شهرستان گفت: سوء مدیریت برخی مدیران ادارات را نباید به پای نظام نوشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، علی نباتی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان خلخال که با حضور مقامات قضایی، اجرایی و ادارات شهرستان خلخال برگزار شد، اظهار کرد: سوء مدیریت برخی مدیران ادارات نباید به پای نظام نوشته شود.

وی با اشاره به احکام صادره در خصوص تعرض اشخاص به اراضی ملی و منابع طبیعی افزود: منابع طبیعی باید از ظرفیت دهیاران وشوراهای اسلامی و مردم کمک بگیرد و ما در جریان هستیم که با این نیرو نمی‌شود بیش از این در حفظ اراضی تلاش کرد.
دادستان عمومی و انقلاب خلخال با اشاره به اینکه احکام صادر شده در سامانه مرکزی قابل نمایش و پیگیری است، تصریح کرد: اداره منابع طبیعی و پلیس ساختمان در شهرداری باید با اقدامات اولیه و احکام قضایی از ساخت و سازهای غیرمجاز در همان آغاز کار جلوگیری کنند. 

وی حضور پلیس در محورهای مواصلاتی و پلیس راه در برخورد شایسته با گردشگران را خواستار شد و ادامه داد: جرائم امسال بیش از این که ریالی باشد باید ارشادی و راهنمایی باشد تا گردشگران با طیب خاطر در شهرستان خلخال  حضور یابند.

نباتی بر حضور پررنگ پلیس درمناطق گردشگری و رفاهی نیز تأکید کرد و افزود: ما باشادی مردم در این ایام مخالف نیستیم اما با هر گونه اخلال در نظم و امنیت شهر و سلب آسایش گردشگران برخورد جدی خواهیم کرد.
وی از اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال خواست تا با تسریع در امور راهداری، خط کشی و رفع نقاط حادثه‌خیز تا ایام نوروز فعالانه حضور داشته باشد.
دادستان خلخال ضمن اشاره به وجود سگ‌های ولگرد در سطح شهر و اینکه این امر تهدید علیه بهداشت عمومی است، اضافه کرد: لازم است شهرداری خلخال فضای حضور گردشگران در شهر ازجمله پارک‌ها و معابر را تنظیف و به بهترین شکل ممکن از مهمانان پذیرایی کند.

وی با اشاره به نزدیکی تعطیلات نوروزی و افزایش آمار مسافرت بر لزوم افزایش گشت‌های پلیس در محلات و شهرک‌ها تأکید کرد و گفت:مدیران ادارات شهرستان خلخال نیز حتما ادارات را به سیستم‌های حفاظتی ومراقبتی مجهز کنند و حتما از نگهبان در محل اداره استفاده شود.
نباتی حیات و زندگی امروز را مرهون وجود منابع طبیعی عنوان کرد و افزود: فرمایش مقام معظم رهبری تأکید بر حفظ و صیانت از عرصه‌های طبیعی، جنگلی و زیست‌محیطی است و اگر منابع طبیعی در شهرستان حفظ نشود شاهد مشکلاتی از جمله ریزگردها، هوای آلوده و سایر مشکلات و بیماری‌ها خواهیم بود.
دادستان خلخال از زحمات کارکنان  پلیس شهرستان خلخال از حضور گسترده در برنامه‌ها قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد