سرویس: سبلان ما
کد خبر: 80585
|
15:38 - 1397/12/24
نسخه چاپی

بعضی پیمانکاران در حق کارگران اجحاف می‌کنند/مسئولین در کاهش تورم بیشتر تلاش کنند

بعضی پیمانکاران در حق کارگران  اجحاف می‌کنند/مسئولین در  کاهش تورم بیشتر تلاش کنند
امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: مردم در خصوص گرانی و تورم که البته مقطعی است در مضیقه هستند که از مسؤولان انتظار داریم در این خصوص تدبیر کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت الاسلام سید سعید رشادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پارس‌آباد با اشاره به گرانی و تورم به وجود آمده اظهار کرد: مردم در خصوص گرانی و تورم که البته مقطعی است در مضیقه هستند که از مسؤولان انتظار داریم در این خصوص تدبیر نمایند.

وی افزود: متاسفانه بعضی پیمانکاران در حق کارگران  اجحاف می‌کنند که مسؤولان باید در انتخاب پیمانکاران دقت بیشتری داشته باشند.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد با اشاره به سالروز شهادت مهدی باکری گفت: مهدی باکری فرمانده لشگر 31 عاشورا از نخبه‌های ایثار و فداکاری کشور بودند که با شهادت و ایمان و اعتقاد خود قله‌ها را فتح کردند.

وی در خصوص 29 اسفند ولادت باسعادت امیرالمومنان علی(ع) تصریح کرد: شخصیت حضرت امام علی(ع)تا آن حد است که دشمنانش هم او را مورد تعریف و تمجید قرار داده‌اند.

رشادی با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری گفت: امروز ملت ایران مورد تهدید و تحریم  دشمنان قرار گرفته است باید تهدیدها و  تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنیم و برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران تلاش نمائیم.

خطیب نماز جمعه شهرستان پارس آباد ادامه داد: تا زمانی‌که عنایت حضرت باریتعالی با ملت ایران است، دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد به سفر رئیس جمهور ایران اسلامی به عراق اشاره کردو بیان داشت: سفر ریاست جمهور ایران اسلامی به عراق شکست سنگین برای آمریکا و همدستانش بود.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد