سرویس: خلخال
کد خبر: 80589
|
09:54 - 1397/12/25
نسخه چاپی

عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس:

بیمه سلامت حداکثر هزینه‎های بیماران سرطانی را پوشش دهد

 بیمه سلامت حداکثر هزینه‎های بیماران سرطانی را پوشش دهد
عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس گفت: درمان بیماران سرطانی نباید در هیچ کدام از مراحل با چالش روبرو شود از این رو باید بیمه سلامت حداکثر هزینه‎های بیماران سرطانی را پوشش دهد.

بشیر خالقی در گفتگو با خبرنگارسبلان‌ما،با تاکید بر اینکهشرایط و پروسه درمانی بیماران سرطانی حساس است، اظهار داشت:درمان بیماران سرطانینباید در  هیچ کدام از مراحل با چالش  روبرو شود از این رو باید بیمه سلامت حداکثر هزینه‎های بیماران سرطانی را پوشش دهد.

وی گفت:ما انتظار داریم بیمه‎ها همکاری همه جانبه برای خدمات رسانی به بیماران سرطانی را در دستور کار قراردهندتا بتوان بیماران سرطانی را نه تنها در مراکز دولتی بلکه با بیمه تکمیلی در بیمارستانهای خصوصی نیز مورد مداوا قرار داد زیرا خدمات رسانی به بیماران باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

نماینده مردم خلخال و کوثر تصریح کرد:خدمات رسانی به بیماران سرطانی متناسب با حجم مبتلایان در اولویت قرار بگیرد.

وی ادامه داد:رادیو تراپی  جز رکن های اساسی در  درمان بیماری سرطان تلقی می شود بنابراین باید شرایطی مهیا کرد که علاوه بر پوشش هزینه های رادیوتراپی برای بیماران در مراکز دولتی، رادیوتراپی برای بیماران سرطانی در مراکز  خصوصی نیز مورد استفاده قرار بگیرد تا بیمار به نحو مطلوب خدمات درمانی را دریافت کند.

عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس بابیان اینکه بیمه های تکمیلی  به همیاری بیماران سرطانی در مراکز رادیوتراپی بشتابند، گفت: وقفه در درمان بیماران سرطانی به هیچ منطقی نیست بنابراین باید پروسه های درمانی بیماران سرطانی به سرعت دنبال شود.

انتهای پیام/ ش

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد