سرویس: استانی
کد خبر: 80601
|
11:17 - 1397/12/26
نسخه چاپی

دادستان اردبیل:

افزایش نظارت بر روند توزیع میوه شب عید در اردبیل ادامه دارد

افزایش نظارت بر روند توزیع میوه شب عید در اردبیل ادامه دارد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: نظارت کامل بر روند توزیع میوه در سطح استان از سوی نمایندگان دادستانی اردبیل انجام می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، ناصر عتباتی صبح امروز در بازدید از غرفه‌های عرضه میوه شب عید در محله سلمان‌آباد اردبیل اظهار داشت: نظارت کامل بر روند توزیع میوه در سطح استان از سوی نمایندگان دادستانی اردبیل انجام می‌گیرد تا شاهد تخلفات و نارضایتی از این سو در منطقه نباشیم. 

وی بیان کرد: تهمیدات لازم از هفته‌های گذشته با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان اعم از جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، تعاون روستایی و سایر نهادهای مرتبط در این حوزه انجام شده تا توزیع و تهیه میوه شب عید همشهریان به بهترین صورت و با کمترین اختلال انجام بگیرد. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: میوه شب عید مورد نیاز به اندازه کافی خریداری و در سردخانه ها  نگهداری می شود که در همین حال پیش از این 900 تن پرتقال و بیش از 720 تن سیب مورد نیاز مصرف استان برای ایام عید خریداری شده و در برنامه‌های آینده نیز برای تامین مقدار مورد نیاز پیش بینی لازم برای خرید بیشتر انجام شده است.

عتباتی تصریح کرد: دستورات لازم برای افزایش غرفه‌های عرضه میوه در برخی از نقاط پرجمعیت استان از جمله سلمان آباد، شهریار و غیره صادر شده و اداره کل استاندارد نیز بر اساس اکیپ هایی که تدارک دیده‌اند دستگاه‌های توزین غرفه‌های توزیع را از نظر استاندارد بررسی می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل افزود: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در کمیته‌های برنامه‌ریزی، میوه‌های ذخیره شده در سردخانه‌ها از 25 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه سال آینده در غرفه‌ها و مکان‌هایی که اعلام شده است، با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار عرضه می شود.

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد