سرویس: سبلان ما
کد خبر: 80618
|
09:52 - 1397/12/27
نسخه چاپی

210 میلیارد ریال برای اجرای طرح های آبخیزداری اردبیل هزینه شد

 210 میلیارد ریال  برای اجرای طرح های آبخیزداری اردبیل هزینه شد
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: امسال 210 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های آبخیزداری در 10 شهرستان این استان هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، شهامت هدایت صبح امروز در بازدید از طرح های آبخیزداری حوزه فینارود خوجین خلخال، با تاکید بر اینکه اجرای طرح های آبخیزداری موجب پیشگیری از فرسایش خاک، جلوگیری از نابودی پوشش گیاهی  می شود، اظهار داشت: امسال 210 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های آبخیزداری در 10 شهرستان این استان هزینه شده است.

وی افزود: با بهره برداری از پروژه های آبخیزداری تحول مهمی در این بخش و نیز افزایش ذخیره سفره های زیرزمینی آب اتفاق خواهد افتاد .

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل تصریح کرد: در شهرستان خلخل نیز طرح های آبخیز داری در 2 حوزه بزرگ آبخیز خوجین واندبیل از سال های گذشته شروع شده وتاکنون ده ها پروژه بند تاخیر آب و سدهای کوچک احداث شده است.

هدایت بیان داشت: حل اختلاف بین کشاورزان و منابع طبیعی، از رویکرد‌های جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل است که امسال ۳۳۰ هزار هکتار از اراضی ملی در مالکیت دولت ودر قالب طرح کاداستر نقشه‌برداری شده است.
 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد