سرویس: اجتماعی
کد خبر: 80627
|
15:58 - 1397/12/28
نسخه چاپی

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری:

آرد مورد نیاز استان اردبیل برای تعطیلات نوروزی تامین شده است

آرد مورد نیاز استان اردبیل برای تعطیلات نوروزی تامین شده است
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت:آرد مورد نیاز استان در ایام تعطیلات نوروزی به وفور تامین شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،ارژنگ عزیزی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه استانی مدیریت ، هدایت و تصمیم گیری چگونگی اصلاح کیفیت گندم ، آرد و نان استان  ، با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تامین نان در ایام تعطیلات نوروزی با تعیین نانوائی های آزادپز و سهمیه پز کشیک اندیشیده شده است افزود: آرد مورد نیاز استان با در نظر گرفتن آمار ورودی مسافران و گردشگران به استان و شهرستان های گردشگر پذیر تامین شده است .

وی اظهار کرد: نظارت بر کنترل کیفیت و رعایت اصول بهداشتی نانوایان در ایام تعطیلات نوروزی توسط اکیپ های بازرسی تشدید می شود و با نانوائی هایی که خودسرانه تعطیل کنند برابر مقررات برخورد می شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استاندار اردبیل از ممنوع بودن خروج آرد خام از استان برابر تصمیم این کارگروه خبر داد.

در این جلسه هر یک از اعضای این کارگروه گزارشی از برنامه ریزی ها و اقدامات انجام گرفته در جهت تامین آرد خام و نظارت بر کیفیت پخت نان ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد