سرویس: اردبیل
کد خبر: 80650
|
17:11 - 1398/01/02
نسخه چاپی

خطبای نماز جمعه استان تاکید کردند؛

لزوم تلاش مضاعف مسؤولان در تحقق شعار سال/ اهتمام دولت برای توسعه تولید کالاهای ایرانی

لزوم تلاش مضاعف مسؤولان در تحقق شعار سال/ اهتمام دولت برای توسعه تولید کالاهای ایرانی
خطبای نماز جمعه استان در اولین نماز جمعه سال 98 خواستار تلاش مضاعف مسؤولان در تحقق شعار سال شده و اعلام داشتند: همه باید برای توسعه تولید کالاهای ایرانی تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت الاسلام عسگر بیگی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کوثر با تبریک فرارسیدن سال جدید و آرزوی توفیق برای مردم و کاهش مشکلات اقتصادی اظهار کرد: منویات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری امسال با عنوان «رونق تولید» تلاش مضاعف مسؤولان اجرایی کشور را می‌طلبد.

لزوم تلاش مضاعف مسؤولان در تحقق شعار سال/بیمارستان گیوی به تجهیزات و نیروی انسانی جدید نیاز دارد

وی با اشاره به لزوم توجه ویژه مسؤولان کشوری بر اقتصاد و معیشت مردم افزود: توجه و حمایت خاص به رونق تولید مورد تأکید رهبری یکی از اصلی‌ترین راهکارها برای خروج از مشکلات ایجاد شده توسط تحریم‌ها و غلبه بر آن است.

امام جمعه شهرستان کوثر خواستار تجهیز بیمارستان گیوی به تجهیزات جدید و نیروی انسانی به‌ویژه استفاده از متخصصان در بخش‌های مختلف این بیمارستان شد و بیان داشت: شهرستان کوثر خواسته یا ناخواسته در مسیر ارتباطی چندین شهر و حتی چندین استان قرار گرفته که خارج از آمار جمعیت ثابت آن باید رفتار شود.

بیگی در ادامه از انتشار مناقصه اجرای عملیات پایاب سد گیوی توسط استاندار محترم اردبیل خبر داده و اظهار داشت: بنا به مذاکرات صورت گرفته و تلاش فرمانده سپاه استان، به احتمال قوی تا دو ماه آینده اجرای پروژه عظیم پایاب سد گیوی توسط قرارگاه خاتم آغاز می‌شود.

وی در پایان ضمن انتقاد از انحلال کانون فرهنگی مساجد در کوثر بر ایجاد نمایندگی اوقاف و امور خیریه در کوثر تأکید کرد و گفت: مساجد از جمله مهمترین مراکز فرهنگی و تربیتی برای نوجوانان و جوانان هستند که نباید کارکرد فرهنگی مساجد نادیده گرفته شود.

دولت اهتمام لازم برای توسعه تولید کالاهای ایرانی داشته باشد

حجت الاسلام غلامرضا باوقار در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان مشگین شهر با تبریک سال نو و تسلیت سالروز وفات حضرت زینب کبری(س) اظهار کرد: سال ۹۸ به تعبیر مقام معظم رهبری سال «رونق تولید» نامگذاری گردید.

وی افزود:در سال ۹۷ گام‌های ارزشمندی برداشته شد ولی کافی نبود و امیدواریم در سال جدید شاهد رونق اقتصادی و حل معضل اشتغال جوانان باشیم.

امام جمعه مشگین شهر بیان داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب نیز به بحث توجه به رونق  و کیفیت بازار در جهت رفع مشکلات اقتصادی جامعه اشاره شده است.

باوقار تصریح کرد: دولت باید تمام تلاش خود را برای رونق تولید کالاهای ایرانی به‌کار بندد و از طریق نظارت کامل در مقابل سوءاستفاده کنندگان بایستد تا شاهد رونق اقتصاد کشور در سال جدید باشیم.

امنیت امروز را مدیون ایثار شهدا هستیم

حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خلخال با تبریک سال و تسلیت سالروز رحلت شهادت‌گونه حضرت زینب (س) اظهار کرد: شجاعت حضرت زینب(س) الگوی بانوان اسلامی است و خطبه بی‌نظیر ایشان قدرت یزیدیان را در هم شکست.

امام جمعه خلخال با اشاره به حادثه تروریستی در کشور نیوزلند نیز گفت: کجایند آنانی که دم از حقوق بشر می‌زنند در حالی که این جنایت فجیع در آنجا صورت گرفته و هیچ کشوری از این کشورها حتی حاضر نشد آن را حادثه تروریستی بخواند و دفاع از حقوق بشر تنها  در جملات خلاصه شده است.

اسدی امنیت امروز را مرهون ایثار و فداکاری شهدای اسلام و مدافعان حرم دانست و بیان داشت: ایثار رزمندگان و شهدای بزرگوار و خانواده‌های این عزیزان بود که امروز شاهد آرامش و امنیت در کشور هستیم.

با رونق تولید به واردات وابسته نخواهیم شد

 حجت الاسلام صالح اسدی امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک سال نو با اشاره به شعار سال با عنوان «رونق تولید» اظهار کرد: اگر تولید در کشور رونق پیدا کند به واردات وابسته نخواهیم شد.

وی افزود: به حول و قوه الهی، با اتحاد و همدلی و انسجام ملت ایران اسلامی و با پشتیبانی از مقام معظم رهبری در چهل سال دوم انقلاب شاهد نابودی دشمن خواهیم بود.

امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد با اشاره به سالروز شهادت زینب کبری (س) گفت: اگر بعد از واقعه عاشورا،  مدیریت حضرت زینب سلام الله علیها نبود این واقعه در تاریخ محو می‌شد.

وی عنوان کرد: گناه کردن، موجب مرگ قلب انسان و عبادت و قرآن خواندن موجب روشنی دل انسان می‌‌شود.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد