سرویس: اجتماعی
کد خبر: 80739
|
11:25 - 1398/01/11
نسخه چاپی

آخرین وضعیت راهها و هوای استان اردبیل؛

جاده‎های اردبیل مه آلود و برفی است/ احتمال وقوع سیلاب در برخی نقاط مرکزی و جنوبی استان

جاده‎های اردبیل مه آلود و برفی است/ احتمال وقوع سیلاب در برخی نقاط مرکزی و جنوبی استان
براساس اعلام اداره کل راهداری استان اردبیل، محورهای اردبیل- آستارا، خلخال -اسالم ، گردنه الماس، محور مشگین شهر -اهر، رضی به گرمی، محور نیر به سراب، گردنه سائین، محور اردبیل - سرچم ،گردنه بوداللو و کچل مه آلود است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،براساس اعلامادارهکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، کلیه محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

توصیه جدی برای به همراه داشتن تجهیزت زمستانی

براین اساس هم اکنون پدیده غالب جوی در محورهای اردبیل- آستارا، خلخال -اسالم ، گردنه الماس، محور مشگین شهر -اهر، رضی به گرمی، محور نیر به سراب، گردنه سائین، محور اردبیل - سرچم ،گردنه بوداللو و کچل مه آلود است. 

از گردنه حیران و محور اردبیل به آستارا نیز برف گزارش شده است.

 محور خلخال به پونل در محدوده استان گیلان نیز همچنان مسدود است.

راهداری استان اردبیل به رانندگانی که قصد عبور از جاده های اردبیل را دارند توصیه کرده تا تجهیزات زمستانی با خود به همراه داشته باشند.

 احتمال وقوع سیلاب در خلخال و مشگین شهر

طبق اعلام فرهاد عبدالعلی مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل، به دنبال  ورود جبهه بارشی به استان از پایان روز شنبه، احتمال وقوع سیلاب در برخی ازمناطق استان وجود دارد.

وی به شهروندان و مسافران نوروزی توصیه کرد از هرگونه توقف در حریم و بستر رودخانه های استان و مناطق سیل خیز پرهیز کنند.
عبدالعلی با بیان اینکه و فعالیت این سامانه بیشتر در مرکز و جنوب استان اردبیل خواهد بود، گقت: هماهنگی های لازم با فرمانداران شهرستان های مختلف استان بویژه مشگین شهر و خلخال برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی انجام شده است.
طبق اعلام این مسئول  تعداد 19 کارگروه مدیریت بحران استان در آمادگی کامل بسر می برند و مرخصی تمامی مدیران دستگاه های اجرایی نیز لغو شده است.

ورود موج دوم سامانه بارشی از بعد از ظهر امروز

طبق پیش بینی هواشناسی استان اردبیل از عصر امروز موج دوم سامانه  بارشی وارد استان اردبیل شده و پیش بینی می شود باران نسبتا شدید باران در بخش هایی اطزمناطق جنوبی و مرکزی استان از جمله در شهرستانهای خلخال، کوثر، نیر و مشگین شهر رخ بدهد.

بر این اساس تا ظهر فردا در مناطق کوهستانی و گردنه الماس ، کجل و صائین بارش ها به صورت  برف توام با وزشباد خواهد بود. 

هم اکنون در مرکز استان اردبیل برف  می بارد،

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد