سرویس: اردبیل
کد خبر: 80754
|
14:15 - 1398/01/12
نسخه چاپی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبرداد

ثبت 2096ماموریت در اورژانس های استان اردبیل/ بیش از 67 هزار بیمار درمان شدند

ثبت 2096ماموریت در اورژانس های استان اردبیل/ بیش از 67 هزار بیمار درمان شدند
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از درمان بیش از 67 هزار بیمار ظرف 15 روز گذشته در اورژانس های استان خبرداد و گفت: در این مدت 479 نفرمصدوم ترافيكى نیز به بیمارستان مراجعه کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،  رضایی بنا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از درمان بیش از 67 هزار بیمار در اورژانس های استان خبرداد و گفت: در 15روز اخیر تعداد٦٧٣٢٢نفر به مراکز اورژانس بیمارستانی درسطح استان مراجعه کرده اند که از این تعداد٥٨٢٦٣ درمان سرپايى و٩٠٥٩ نفر بسترى شده اند.

وی با بیان اینکه در این مدت  479 نفرمصدوم ترافيكى به بیمارستان مراجعه کرده است اظهار داشت: در مدت 15روز گذشته  817 نفرمورد جراحى اورژانسی و721  مورد جراحى الكتيو قرار گرفته اند.
 
 رضایی بنا ، تعداد مصدومين ترافيكى آورده شده توسط EMSرا ٤٠١ اعلام کرد و گفت: مصدومين ترافيكى آورده شده با ساير روشهاى انتقال ( غير از EMS) نیز ٧٨ نفربوده است.
 
ثبت 2096ماموریت توسط اورژانس پیش بیمارستانی
 
 مجید محمد غریبانی سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز با ابراز اینکه در مدت 15 روز گذشته 2096ماموریت توسط اورژانس پیش بیمارستانی به ثبت رسیده است گفت:205نفر مصدوم ترافیکی جاده ای ، 88نفرمصدوم حوادث ترافیکی شهری و 924 نفر بیمار به مراکز درمانی استان  توسط عوامل امدادی اورژانس 115انتقال یافته است.
 
وی با بیان اینکه تابحال فوتی ناشی از حوادث ترافیکی دراستان گزارش نشده است، افزود: در طی ماموریتهای انجام یافته توسط اورژانس یک مورد زایمان در آمبولانس حین انتقال مادرباردار به مرکز درمانی اتفاق افتاده است و 44 نفر به ایستگاههای سلامت نوروزی و 30نفر به اتوبوس آمبولانس دانشگاه جهت مداوا و معالجه مراجعه کرده اند.
 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد