سرویس: سبلان ما
کد خبر: 80767
|
17:27 - 1398/01/13
نسخه چاپی

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل خبرداد

تشدید نظارت بازرسان بهداشت محیط اردبیل بر فعالیت قصابی ها و مرغ فروشان

 تشدید نظارت بازرسان بهداشت محیط  اردبیل بر فعالیت قصابی ها و مرغ فروشان
رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل از تشدید نظارت بازرسان بهداشت محیط اردبیل بر فعالیت قصابی ها و مرغ فروشان خبرداد و گفت: در بازرسی های اخیر ۱۲۰ کیلوگرم مواد غذایی غيرمجاز ضبط و با ۶ واحد صنفی به دلیل داشتن تخلف بهداشتی برخورد شد.

 خسروی رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،از تشدید نظارت بازرسان بهداشت محیط در روزهای باقی مانده از تعطیلات نوروزی خبرداد و گفت: همراه با اکیپ های تلفیقی و گشت مشترک با تعزیرات و دامپزشکی بر فعالیت قصابی ها و مرغ فروشان و نیز بازرسی از اماکن بین راهی شهرستان اردبیل اجرا گردید.

وی افزود: با توجه به افزایش تقاضا برای خرید محصولات پروتئینی در روز طبیعت با همکاری اداره کل تعزیرات و دامپزشکی شهرستان نظارت بر وضعیت بهداشتی بر مراکز عرضه گوشت دام و مرغ در اولویت قرار گرفته و در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در قالب طرح سلامت نوروزی کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان اردبیل طی بازرسی از این صنف، نسبت به کنترل اماکن مرتبط در شهر اقدام شد.
 
 خسروی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه این نظارت ها با حضور قاضی محترم تعزیرات انجام شده، گفت: در بازرسی های بعمل آمده به سلامت محصولات عرضه شده توجه جدی بعمل می آید. 
 
وی گفت: در این بازرسی ها ۱۲۰ کیلوگرم مواد غذایی غيرمجاز ضبط و به تعداد ۶ واحد صنفی به دلیل داشتن تخلف بهداشتی با حضور مراجع تعزیراتی برخورد شد.
 
خسروی همچنین ضمن تاکید بر آماده باش نیروهای عملیاتی برای هرگونه موارد اضطراری، از بازرسی تمامی اماکن و رستورانهای بین راهی طی هفته جاری نیز خبر داد. 
 
وی از همشهریان و مسافران نوروزی خواست هر گونه شکایت‌ بهداشتی را به سامانه تلفنی ۱۹۰ اعلام نمایند تا توسط کارشناسان بهداشت محیط مورد بررسی و رسیدگی لازم قرار گیرد.
 
 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد