سرویس: سبلان ما
کد خبر: 80881
|
12:02 - 1398/01/21
نسخه چاپی

مشاور رییس مجلس:

نیروهای نظامی آمریکا دست از پا خطا کنند ضربه سپاه مهلک خواهد بود

نیروهای نظامی آمریکا دست از پا خطا کنند ضربه سپاه مهلک خواهد بود
مشاور رییس مجلس شورای اسلامی گفت:اگر قرار باشد آمریکایی ها دست از پا خطا کنند و اقدامی علیه سپاه اقدامی انجام دهند، مطمئن باشند ضربه دومی که سپاه طراحی خواهد کرد بزرگتر، مهلک تر و کشنده تر خواهد بود.

منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، با اشاره به اقدام مذبوحانه آمریکا اظهار داشت:اقدام متقابل و قرار دادن نام نظامیان آمریکایی در لیست گروه های تروریستی حداقل کاری است که در واکنش به اقدام قلدرمابانه آمریکا می توانیم انجام دهیم.

وی افزود:اگر قرار باشد آمریکایی ها دست از پا خطا کنند و اقدامی علیه سپاه اقدامی انجام دهند، مطمئن باشند ضربه دومی که سپاه طراحی خواهد کرد بزرگتر، مهلک تر و کشنده تر خواهد بود و مادران آمریکایی تحمل دریافت جنازه بچه های نظامی شان را نخواهند داشت.
مشاور رییس مجلس شورای اسلامی گفت:امروز فرهنگ پاسداری فرامرزی شده است،  آمریکایی ها فکر نکنند، پاسدارها فقط در ایران هستند، خیر این طور نیست.

حقیت پور گفت:فرهنگ پاسداری امروز دنیا را گرفته است که نمونه های روشنش را می توان در سوریه، یمن، الجزایر، عراق و افغانستان دید. بنابراین بعید است آمریکایی ها از این مهلکه سالم بتوانند خارج شوند.
وی تصریح کرد:کل نظام اعم از دولت، مجلس و شورای عالی امنیت ملی یکپارچه مقابل این اقدام آمریکایی ها محکم خواهند ایستاد چون به مثابه تهدید امنیت ملی است.

مشاور رییس مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: اکنون  در فضای مجازی کمپین من پاسدارم ایجاد شده که واکنشی در مقابل آمریکا و اذناب شان در منطقه محسوب می شود.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد