سرویس: استانی
کد خبر: 80920
|
19:05 - 1398/01/24
نسخه چاپی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

کمک یک میلیارد تومانی اردبیلی‌ها به سیل‌زدگان

کمک یک میلیارد تومانی اردبیلی‌ها به سیل‌زدگان
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت:مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: مردم نیکوکار استان اردبیل با کمک‌های خود به یاری هموطنان سیل زده شتافتند و تاکنون یک میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،، حسین دشتی عصر امروز در حاشیه ارسال چهارمین کاروان کمک‌های مردمی استان اردبیل به مناطق سیل‌زده اظهار داشت:مردم نیکوکار استان اردبیل با کمک‌های خود به یاری هموطنان سیل زده شتافتند و تاکنون یک میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کرده اند.

وی افزود: بیش از ۱۷۰ میلیون تومان از کمک‌های اهالی استان اردبیل به مناطق سیل زده به صورت نقد و از طریق سامانه آنی‌پرداخت و سایر راه‌های الکترونیکی به سیل‌زدگان اختصاص داده شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل،تصریح کرد: کمک‌های نقدی به صورت سریع و ساده‌تری به دست آسیب‌دیدگان از سیل‌های اخیر می‌رسد که از تمامی نیکوکاران اردبیلی خواستاریم در صورت امکان از این طریق یاری‌رسان سیل‌زدگان باشند.
وی با بیان اینکه ۴۵۰ میلیون تومان از کمک‌های مردم خیر استان اردبیل از طریق مراکز نیکوکاری به مناطق سیل‌زده ارسال شده است، افزود: مردم نوعدوست اردبیل با مراجعه به مساجد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های کمیته امداد به خوبی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کرده و در این روزهای سخت هموطنان سیل‌زده را تنها نگذاشته‌اند.
دشتی به ارسال ۱۲ هزار و ۱۳۰ دست البسه و کفش نو به مناطق سیل‌زده اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط نامناسب سیل‌زدگان ضرورت دارد بیش از پیش به یاری کودکان و سایر آسیب‌دیدگان بشتابیم که در این روزها چشم امید به راه خیران دوخته‌آند.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ارسال بسته‌های موادغذایی و آب معدنی را از دیگر اقدامات خیرخواهانه نیکوکاران اردبیلی برشمرد و گفت: همچنان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای ارسال به مناطق سیل‌زده هستیم تا در این شرایط سخت، امید و شادابی را به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان اهدا کنیم.
انتهای پیام/ش

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد