سرویس: سبلان ما
کد خبر: 80924
|
22:45 - 1398/01/24
نسخه چاپی

همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد

عصر شعر و خاطره در منزل خانواده شهید مدافع حرم، علی آقایی

عصر شعر و خاطره در منزل خانواده شهید مدافع حرم، علی آقایی
همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، مراسم عصر شعر و خاطره با حضور جمعی از شعرا و نویسندگان بسیجی در منزل شهید مدافع حرم علی آقایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، همزمان با اعیاد شعبانیه و گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی مراسم عصر شعر و خاطره با حضور بانوان شاعر توسط سازمان بسیج هنرمندان با مشارکت بسیج خواهران سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در منزل خانواده شهید مدافع حرم، علی آقایی برگزار شد.

 مریم حامدی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم علی آقایی به  تبیین اهمیت  نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه پرداخت و گفت: نقش مادران، خواهران و همسران شهیدا در این راستا ستودنی است.

وی با بیان اینکه مادران و همسران شهدا از سیره و منش حضرت زینب (س) الگوبرداری می‌کنند، گفت: حضرت زینب (س) رسالتی جز پیام‌رسانی از واقعه عاشورا و انعکاس رسالت برادر بزرگوار خود نداشت و امروز مادران و همسران شهیدان رسالتی جز انعکاس پیام شهدا ندارند.

حامدی با بیان اینکه پاسداری از خون شهدا وظیفه تک تک آحاد جامعه اسلامی است، گفت: هنرمندان نقش خطیری در این حوزه دارند چراکه با قلم و توان خود می‌توانند در انعکاس آرمان شهدا گام بردارند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس (ع) در ادامه سخنان خود به هفته هنر انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: در این برنامه نهادهایی همچون حوزه هنری، بنیاد حفظ آثار نیز مشارکت داشتند تا فرصتی برای بیان دغدغه‌ها، شعرخوانی و خاطره‌گویی در کنار خانواده شهدا فراهم شود.

شهناز عبدی همسر شهید مدافع حرم در این مراسم گفت: رسالت اصلی مادران و همسران شهدا پاسداری از آرمان های والای است.

وی گفت: تبعیت از آرمان‌های انقلاب اسلامی، عمل به دستورات قرآن کریم و توجه به آموزه‌های دین مبین اسلام خواسته اصلی شهدا است.

همسر شهید آقایی در پایان سخنان خود به نقش خانواده های شهدا در تداوم راه شهدا اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود اقشار مختلف جامعه از جمله هنرمندان نیز در ترویج اندیشه‌ها و آرمان‌های شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت نقش‌آفرینی کنند.

در این مراسم بانوان شاعر در رسای شهدا، مدافعان حرم، انقلاب اسلامی به بیان اشعار خود پرداختند

انتهای پیام/ ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد