سرویس: اجتماعی
کد خبر: 80936
|
17:16 - 1398/01/25
نسخه چاپی

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل:

افزایش 2 برابری اعتبارات پروژه‌های ملی راهسازی در استان اردبیل

افزایش 2 برابری اعتبارات پروژه‌های ملی راهسازی در استان اردبیل
معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل از افزایش دو برابری اعتبارات پروژه‌های ملی این اداره کل در حوزه راه این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، علی یوسف‌زاده  بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی پروژه‌های راهسازی اردبیل از افزایش اعتبار این پروژه نسبت به سال گذشته خبر دادو گفت: اعتبارات پروژه‌های ملی این اداره کل در حوزه راه امسال به نسبت سال گذشته دو برابر شده است.

وی افزود: ای افزایش اعتبار ثمره رایزنی های و اتحاد همه مسئولان استانی است و  انتظار می‌رود با  این افزایش اعتبار و  البته تخصیص به موقع آن نه تنها تکمیل و بهره‌­برداری از پروژه‌­های در دست اجرا سرعت بگیرد بلکه  شاهد شروع قطعات جدیدی از توسعه راه‌های استا اردبیل نیز باشیم.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به پروژه‌ احداث باند دوم اردبیل به مشگین‌شهر، اظهار داشت: امیدواریم با افزایش اعتبار پروژه های راهسازی اردبیل،  18کیلومتر دیگر از این محور برای سال آینده به بهره برداری برسد و با تخصیص کامل اعتبار مصوب شاهد بهره‌­برداری بیش از توافق صورت گرفته نیز باشیم.

وی در خصوص دیگر پروژه‌­های حوزه راه در دست اجرای استان اردبیل،گفت: پروژه 20 کیلومتری پارس‌­آباد به سربند توسط دو پیمانکار در حال اجرا است و  وطبق برنامه ریزی  بخشی از این محور امسال به بهره برداری می رسد.

پوسف زاده تصریح کرد: چهار خظه کردن محور بیله‌سوار به گوگ‌­تپه به طول 5.7 کیلومتر  به علت وجود تاسیسات زیربنایی در حریم قانونی راه و عدم همکاری مناسب سازمان‌ها  به مشکل برخورد کرده و و پیمانکار پروژه با تامین بخشی از مصالح اجرایی پروژه منتظر رفع موانع موجود اجرایی است .

وی ابراز امیدواری کرد: با پیگیری‌­های صورت گرفته در آینده نزدیک عملیات اجرایی این محور با جابه‌جایی تاسیسات بستر جاده  آغاز شود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل درباره احداث باند دوم ورودی گرمی گفت:  اجرای این کار  در مرحله روسازی بوده که با مساعد شدن شرایط جوی عملیات تکمیلی آن نیز شروع خواهد شد،

وی اضافه کرد: احداث محور رضی به امیرکندی به طول 8 کیلومتر با عنوان حذف مقطع پرتصادف با مشخصات بزرگراه با عنوان واریانت برگ چایی نیز خارج از جاده موجود که اکثر قسمت‌های آن در مرحله روسازی بوده در دست اجرا است که امسال تکمیل و در اختیار مردم استان قرار خواهد گرفت.

یوسف زاده درباره محور اردبیل به سرچم  گفت: این محور به طول 35 کیلومتر در دست احداث است که 15 کیلومتر آن در سال گذشته و قبل از آن مورد بهره‌برداری قرار گرفته و تلاش می‌­کنیم امسال نیز حداقل 10 کیلومتر دیگر از این محور به بهره‌­برداری برسد و 25 کیلومتر دوم از این پروژه نیز حد فاصل کیلومتر 35 تا 60 در مرحله واگذاری به پیمانکار است که به محض مشخص شدن پیمانکار عملیات اجرایی این قطعه نیز شروع خواهد شد.

وی با اشاره به اقدمات خوب اجرا شده در راه اصلی کلور به درام ، بیان داشت:  علاوه بر عملیات خاکی، ابنیه فنی و روسازی مسیر تا یکی دو ماه آینده دو دستگاه از پل‌های خاص پروژه نیز تکمیل  خواهد شد.

انتهای پیام/ش

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد