سرویس: اقتصادی
کد خبر: 80958
|
08:31 - 1398/01/27
نسخه چاپی

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل:

خرید تضمینی گندم کشاورزان اردبیلی در 52 مرکز/ گندم مازاد بر مصرف ۴۵۰ هزار تن خواهد بود

 خرید تضمینی گندم کشاورزان اردبیلی در 52 مرکز/  گندم مازاد بر مصرف ۴۵۰ هزار تن خواهد بود
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: برای خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان 52 مرکز پیش بینی شده است.

ارژنگ عزیزی امروز در خصوص نحوه خرید تضمینی  گندم  تولیدی در استان اردبیل به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، گفت:برای خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان ۵۲ مرکز پیش بینی شده است که  این مراکز قبل از شروع خرید گندم از لحاظ امکانات و میزان آمادگی توسط تیم های کارشناسی، متشکل از نمایندگان دستگاه های اصلی عضو کمیته خرید گندم بازدید و کنترل خواهند شد.

 وی افزود: برابر پیش بینی سازمان جهاد کشاورزی ، گندم مازاد بر مصرف کشاورزان استان اردبیل امسال، ۴۵۰ هزار تن خواهد بود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل تصریح کرد: دولت قیمت خرید تضمینی گندم را ۱۷۰۰ تومان اعلام کرده است و پیش بینی می شود امسال بخش خصوصی نیز در خرید گندم حضور فعال داشته باشند.
عزیزی گفت: باید تمامی تدابیر لازم در شهرستان ها برای خرید به موقع، حمل از مزارع به مرکز خرید موقت و از آنجا به مرکز نگهداری و سیلوهای داخل و یا خارج استان و مسائل ایمنی و سایر الزامات دیگر بکار گرفته شود.
وی بیان داشت:  تلاش می کنیم امسال با تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی و  روان سازی امور خرید تضمینی گندم با کمترین مشکل انجام شود.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد