سرویس: اقتصادی
کد خبر: 80967
|
13:40 - 1398/01/27
نسخه چاپی

مدیر عامل شرکت گاز اردبیل:

میزان برخوداری روستا‌های اردبیل از گاز طبیعی به ۹۸ می رسد

میزان برخوداری  روستا‌های اردبیل از گاز طبیعی به  ۹۸  می رسد
مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: میزان برخورداری روستا‌های اردبیل از نعمت گاز طبیعی به ۹۸ درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،فیروز خدایی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل افزود: با ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی و شبکه‌گذاری در اقصی نقاط استان اردبیل، بسترهای لازم برای رفع موانع تولید و تامین پایدار انرژی گاز برای صنایع متقاضی فراهم شده و امسال شاهد رشد و رونق تولید در استان اردبیل خواهیم بود. 

وی افزود: تمرکز بر رونق تولید، نگاه ویژه به صنایع به عنوان مصرف کننده عمده گاز طبیعی، مقاوم سازی تاسیسات و شبکه‌های گازرسانی، توسعه همکاری‌ با دستگاه‌های اجرایی با رویکرد رفع موانع تولید و توسعه اقتصادی از برنامه‌های شرکت است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: توجه به مسئولیت‌های اجتماعی صنعت گاز و برنامه‌ریزی ارتقای جایگاه این شرکت به عنوان پیشران اصلی توسعه اقتصادی و صنعتی استان و نگاه ویژه به بحث مدیریت بحران به عنوان یکی از ضرورت‌های اجتناب ناپذیر عصر حاضر از دیگر برنامه‌ها و چشم‌اندازهای مهم این شرکت در سال جدید است.

خدایی تعداد واحدهای صنعتی گازدار در سطح استان را یک هزار و 381 واحد عنوان کرد و ابراز داشت: تمامی 29 شهر و  یک هزار و 236 روستا که شامل 93 درصد از خانوار روستای استان بوده، از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و تعداد 66 جایگاه CNG در حال خدمت‌رسانی به مردم استان هستند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت:  روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح استان اردبیل در سال گذشته 180 روستا بوده که با اتمام پروژه‌های در دست اقدام برای روستاهای بالای 20 خانوار میزان برخورداری خانوار روستایی به 98 درصد خواهد رسید.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد