سرویس: سبلان ما
کد خبر: 80971
|
15:53 - 1398/01/27
نسخه چاپی

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل:

کسوت معلمی، بهترین بستر کادرسازی برای انقلاب اسلامی است

کسوت معلمی، بهترین بستر کادرسازی برای انقلاب اسلامی است
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل در جمع دانشجومعلمان شهرستان نیر، بسیج دانشجویی را یادگار ارزنده امام راحل (ره) و معجزه و دستاورد انقلاب اسلامی دانست و گفت: کسوت معلمی، بهترین بستر کادرسازی برای انقلاب اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، دکتر پرویز پرزور مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل پیش از ظهر امروز در نشست با شورای بسیج دانشجویی، فعالان فرهنگی، قرآنی و علمی مرکز آزادگان نیر دانشگاه فرهنگیان به ماموریت های بسیج دانشجویی اشاره کرد و گفت: ماموریت اصلی بسیج دانشجویی کادرسازی برای انقلاب اسلامی و نقش آفرینی در چالش های استانی و کشوری است.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی دستاور و معجزه بزرگ انقلاب اسلامی است، گفت:  در بیانیه گام دوم انقلاب، رهبر معظم انقلاب اسلامی جوانان را به عنوان سرمایه و ظرفیت مهم کشور معرفی میکند ، به طوری که در طول عمر پرخیر و برکت انقلاب،  طولانی ترین دیدار های رهبر فرزانه انقلاب با جوانان بوده است.
 
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه دانشگاه فرهنگیان،خطرنشان کرد: دانشجو معلمان باید فرصت‌های موجود در دانشگاه را قدر بدانند و خود را برای کسوتی شریف و مسئولیتی خطیر آماده کنند چرا که کار تربیتی، نیاز امروز کشور است.
 
وی ضمن قدرانی از تلاش ها و اقدامات دانشجومعلمان بسیجی در بسیج دانشجویی مرکز آزادگان نیر ،گفت: شما باید در بسیج دانشجویی خود را برای رسالت خطیری که کادر سازی برای انقلاب اسلامی است آماده کنید و به مقدس و خطیر  بودن کسوت معلمی باور و ایمان قلبی داشته باشید.
 
 دانشگاه فرهنگیان، مرکز ثقل نظام آموزش و پرورش است
نادر شایگان اصل معاون پردیس و رییس مرکز آموزش عالی آزادگان نیز در این نشست اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان به عنوان مرکز ثقل نظام آموزش و پرورش، دارای جایگاه جایگاهی ویژه از دید رهبر معظم انقلاب اسلامی است و بی تردید بسیج دانشجویی نیز نقش خطیری در پیشبرد اهداف و ماموریت های دانشگاه فرهنگیان دارد.
مهدی اصلانی زاویه مسئول بسیج دانشجویی مرکز آزادگان نیر دانشگاه فرهنگیان در ابتدای این نشست به ارائه گزاش فعالیت های انجام گرفته بسیج دانشجویی در شهرستان نیر پرداخت.
 
تجلیل از برگزیدگان مسابقه فرهنگی دانشجویی گام دوم انقلاب، پخش کلیپ عملکردی از برنامه های بسیج دانشجویی و دیدار با امام جمعه شهرستان نیر از جمله برنامه های مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان در شهرستان نیر عنوان شده است.
 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد