سرویس: سبلان ما
کد خبر: 80972
|
16:06 - 1398/01/27
نسخه چاپی

معاون آموزشی و تحصیلات تكمیلی دانشگاه آزاد اردبیل

رشته کارشناسی مرمت بناهای تاریخی در دانشگاه آزاد اردبیل راه اندازی شد

رشته کارشناسی مرمت بناهای تاریخی در دانشگاه آزاد اردبیل راه اندازی شد
معاون آموزشی و تحصیلات تكمیلی دانشگاه آزاد اردبیل از راه اندازی رشته کارشناسی مرمت بناهای تاریخی در این دانشگاه خبرداد و گفت: دانشجویان علاقمند می توانند از مهرماه سال‌جاری نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

بنام بهاری معاون آموزشی و تحصیلات تكمیلی دانشگاه آزاد اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، از راه اندازی رشته کارشناسی مرمت بناهای تاریخی در این دانشگاه خبرداد و گفت: با مصوبه‌ی شورای گسترش آموزش عالی، این واحد دانشگاهی از مهرماه سال‌جاری در رشته کارشناسی پیوسته مرمت بناهای تاریخی دانشجو جذب می‌كند.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال اول تحصیلی 99 -98 براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشجو می پذیرد.

بهاری افزود: براساس مصوبات شانزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ 12/10/97، دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال اول سال‌تحصیلی 99 -98 و براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته پذیرش دانشجو خواهد داشت.

معاون آموزشی و تحصیلات تكمیلی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ثبت نام فقط از طریق وبسایت مركز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www.azmoon.org صورت می‌گیرد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد