سرویس: اقتصادی
کد خبر: 80979
|
09:38 - 1398/01/28
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

تسهیلات کم بهره صندوق توسعه ملی شامل استان اردبیل شد

تسهیلات کم بهره صندوق توسعه ملی شامل استان اردبیل شد
استاندار اردبیل گفت :با درخواست استان و پیگیری های معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و موافقت دستور ریاست محترم جمهور ، استان اردبیل جزء استان های برخوردار از تسهیلات کم بهره صندوق توسعه ملی کشور برای رونق تولید و اشتغال قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مااکبر بهنام جو امروز درباره نتایج دیدار خود با معاون برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت و درمان به خبرنگاران، گفت: در این دیدار قرار شد برای تسریع در اجرای بیمارستان مشگین شهر، اعتبار این بیمارستان  از محل اعتبارات متمرکز وزارت بهداشت و سفر ریاست جمهوری به استان تامین شود.

وی افزود: مقرر شد این اعتبار به گونه ای تخصیص یابد که بیمارستان مشگین شهر در عرض سه سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

استاندار اردبیل بیان کرد: بر اساس این توافق ، اکیپی برای بازدید از محل بیمارستان از وزارت بهداشت به استان اردبیل سفر خواهند کرد.

بهنام جو ادامه داد : همچنین مقرر شد اکیپ فنی و مهندسی وزارت بهداشت در محل بیمارستان قدیمی شهرستان پارس آباد حاضر شده و در صورتی که این بنا امکان استحکام بخشی داشته باشد ، نسبت به تامین اعتبار این فضای بیمارستانی نیز اقدام خواهد شد.

استاندار اردبیل در بخش دیگر سخنانش همچنین به اعزام پزشکان به کشور ترکیه جهت دریافت آموزش های آبدرمانی اشاره کرد و از انجام توافق برای تامین اعتبار مشترک این اقدام توسط وزارت بهداشت و استانداری اردبیل خبر داد.

وی اضافه کرد:  امید می رود با اعزام پزشکان  به ترکیه برای دریافت آموزش های پزشک آبدرمانی بتوانیم گامی در راستای توسعه گردشگری سلامت در استان  برداریم.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد