سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 80980
|
09:42 - 1398/01/28
نسخه چاپی

رئیس اتحادیه اهن فروشان و فلزکاران استان اردبیل:

اتحادیه آهن فروشان اردبیل پیشتاز جهاد همبستگی ملی / اولین محموله 250 میلیون ریالی اتحادیه اهن فروشان اردبیل به مناطق سیل زده کشور ارسال شد+فیلم

اتحادیه آهن فروشان اردبیل پیشتاز جهاد همبستگی ملی / اولین محموله 250 میلیون ریالی اتحادیه اهن فروشان اردبیل به مناطق سیل زده کشور ارسال شد+فیلم
رئیس اتحادیه اهن فروشان و فلزکاران استان اردبیل از ارسال اولین محموله 250 میلیون ریالی اتحادیه آهن فروشان اردبیل به مناطق سیل زده کشور خبرداد.

عادل محمد پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهارداشت:با توجه به نیازمندی های مناطق سیل زده کشور به مایحیتاج ضروری ازجمله آب، لوازم بهداشتی، شویندگی و ظروف یکبار مصرف لذا اتحادیه آهن فروشان و فلزکاران استان با همکاری سپاه و بسیج اصناف استان اردبیل اولین محموله خود را به ارزش 250 میلیون ریال به مناطق سیل زده ارسال کرد.

محمد پور با اشاره به اینکه تمامی فلزکاران و مغازده داران فازهای 1 تا 4 آهن فروشان و فلزکاران مرکز شهرستان اردبیل در این امر خیر و خداپسندانه مشارکت داشتند افزود: بسیج از بطن مردم است و این طرح سردار غیب پرور نیز موید مردمی بودن بسیج بسیج است که در عمل و نه در شعار همواره خود را نشان داده است.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا در کمک رسانی به مناطق سیل زده بیان کرد: همه مردم و بسیج مردمی در کنار یکدیگر و دوشادوش هم برای حمایت و همبستگی یکدیگر و حفظ اتحاد در حمایت از مناطق سیل زده با همراهی اصناف و اتحادیه اهن فروشان و فلزکاران در حد توان خودمان کمک رسانی خواهیم کرد.

رئیس اتحادیه اهن فروشان و فلزکاران استان اردبیل افزود: امروز یک کارگر با هدیه دادن 10 هزار تومانی نشان می دهد این ملت چقدر با اتحادو همبستگی خود کنار هموطنان خود هستند و در کنار یکدیگر یک جهاد همبستگی ملی را در کشور به راه خواهند انداخت.

محمد پور با بیان اینکه بسیج از متن مردم است و اعتماد همه صنوف به بسیج باعث می شود که مشارکت ویژه ای را در زیمنه طرح جهاد همبستگی ملی شاهد باشیم.

وی گفت: به یاری خداوند متعال و با محوریت بسیج و همراهی همه صنوف استان اتحادیه آهن فروشان وفلزکاران استان طرح هر کاسب یک کالای اساسی برای سیل زدگان محقق خواهد شد و اتحادیه اهن فروشان با جدیت از این طرح بسیج حمایت خواهد کرد.

گزارش: مهدی همتی

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد