سرویس: سبلان ما
کد خبر: 80981
|
10:25 - 1398/01/28
نسخه چاپی

رییس حوزه هنری استان اردبیل

دفاتر تئاتر بچه های مسجد در استان تقویت می شود

دفاتر تئاتر بچه های مسجد در استان تقویت می شود
رییس حوزه هنری استان اردبیل از امضای تفاهم نامه همکاری با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خبرداد و گفت: راه اندازی و ایجاد دفاتر تئاتر بچه های مساجد در سطح استان‌ یکی از اهداف این تفاهم نامه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، امیر رجبی رییس حوزه هنری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار ما از امضای تفاهم نامه همکاری با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خبرداد و گفت: راه اندازی و ایجاد دفاتر تئاتر بچه های مساجد در سطح استان‌ها یکی از کارهای ارزشمندی است که مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور با همکاری مراکز استانی در سال گذشته با هدف پرورش هنرمند متعهد در بین نوجوانان و جوانان مسجدی علاقمند انجام داد.

رجبی افزود: حوزه هنری استان آماده همکاری گسترده با فعالان کانون‌های مساجد در استعدادیابی نوجوانان و جوانان علاقمند به هنر، برپایی نمایشگاه‌های مختلف برای تولیدات بچه های مسجد، برگزاری ویژه برنامه های خاطره گویی با محوریت دوران دفاع مقدس، پخش فیلم های مناسبتی در مساجد و کانون‌ها و همکاری در رشته‌های هنری مختلف با حضور هنرمندان مسجدی است.
 
نادر سقاء مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل نیز گفت: مسئله آموزش و تربیت نیروی متخصص در کانون‌های مساجد می تواند به تعالی هنر مسجد منجر شود و حوزه هنری می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در این مسئله داشته باشد.
وی افزود: همکاری و هماهنگی بسیار سازنده‌ای بین کانون‌های مساجد و حوزه هنری طی سال‌های اخیر در برنامه‌های فرهنگی و هنری بوده و تشکر ویژه‌ای از مدیریت و کارشناسان این مجموعه برای حمایت از هنر متعهد در کانون‌های مساجد دارم و کانون‌های مساجد آماده همکاری و هماهنگی برای ایجاد هسته‌های تئاتر بچه‌های مسجد است.
انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد