سرویس: سبلان ما
کد خبر: 80984
|
12:11 - 1398/01/28
نسخه چاپی

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل:

گردشگری ورزشی اردبیل در سال جدید توسعه می یابد

گردشگری ورزشی اردبیل در سال جدید  توسعه می یابد
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با توجه به ظرفیت های استان اردبیل توسعه گردشگری ورزشی در اولویت اقدامات سال جاری قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،نادر فلاحی،صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های استان اردبیل توسعه گردشگری ورزشی در اولویت اقدامات سال جاری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: توریسم ورزشی یکی از آیتم های پررنگ توسعه گردشگری محسوب می شود و در این خصوص از ظرفیت مسابقات لیگ ملت های جهانی والیبال که در خرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد، بهره خواهیم برد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: همچنین افشین داوری، رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در جلسه اخیر شورای عالی ورزش در استان به ظرفیت های گردشگری ورزشی استان اردبیل اشاره کرد و اردبیل را مستعد توسعه در این حوزه دانست.

فلاحی افزود: لازم است مسؤولان استانی نیز با همکاری سایر ارگان ها از ظرفیت برگزاری این مسابقات و زیرساخت‌هایی که در خصوص گردشگری ورزشی در استان در حال ساخت است استفاده نمایند.

وی بیان داشت: این مسابقات با حضور تیم های ایران- پرتغال- فرانسه-استرالیا برگزار خواهد شد که حضور بازیکنان و نمایندگان این کشورها در استان اردبیل می تواند بستری برای معرفی هرچه بیشتر جاذبه های تاریخی و طبیعی استان باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل عنوان کرد: همچنین جاذبه های تاریخی و طبیعی استان اردبیل در قالب کلیپ ۲۰ دقیقه ای در زمان برگزاری این مسابقات در اردبیل، در شهر لوزان سوییس و مقر دایمی فدراسیون جهانی والیبال به نمایش گذاشته خواهد شد.

فلاحی گفت: با همت اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل مراسم استقبال از تیم های خارجی حاضر در این مسابقات در مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی و موزه باستانشناسی به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/م

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد