سرویس: اردبیل
کد خبر: 81006
|
12:52 - 1398/01/29
نسخه چاپی

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل خبرداد

فوت و مصدومیت ۲ امدادرسان اردبیلی در مناطق سیل‌زده لرستان

فوت و مصدومیت ۲ امدادرسان اردبیلی در مناطق سیل‌زده لرستان
مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان از درگذشت ۲ امدادرسان اردبیلی در حین خدمت رسانی در مناطق سیل‌زده لرستان خبرداد و گفت: این دو امدادگر بر اثر سانحه تصادف جان باختند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، فرهاد سبحانیمدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل پیش از ظهر امروز  از درگذشت ۲ امدادرسان اردبیلی در حین خدمت رسانی در مناطق سیل‌زده لرستان خبرداد و گفت: این دو امدادگر بر اثر سانحه تصادف جان باختند.

وی با اشاره به جان باختن دو امدادرسان اردبیلی در مناطق سیل‌زده لرستان گفت: شب گذشته چهار نفر از نیروهای بنیاد مسکن اردبیل به‌عنوان استان معین در شهر معمولان که در حال بازسازی مناطق سیل‌زده هستند، پس از بازگشت از روستا و در حین مأموریت دچار سانحه تصادف شدند.

وی با بیان اینکه دو نفر از آن‌ها جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر مجروح شدند افزود: در این حادثه رضا حبوبی معاون فنی  امور اجرایی ماشین آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل و مهدی صادق‌زاده جان باختند و لطیف عبدالله‌زاده معاون بازسازی استان اردبیل و شهریار اصغر زاده مجروح شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان عنوان کرد: مراسم وداع و تشییع پیکر دو نفر از خدمتگزاران بنیاد مسکن استان اردبیل امروز پنج‌شنبه رأس ساعت ۱۴ در مسجد بعثت خرم‌آباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد