سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81007
|
13:36 - 1398/01/29
نسخه چاپی

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل خبرداد

پایان عملیات ۳۵۰۰ متر مکعب ریزش برداری در جاده سرچم/ رانش جاده در ورودی شهر هشتجین مرمت می شود

پایان عملیات ۳۵۰۰ متر مکعب ریزش برداری در جاده سرچم/ رانش جاده در ورودی شهر هشتجین مرمت می شود
دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان اردبیل از پایان عملیات ۳۵۰۰ متر مکعب ریزش برداری در جاده اردبیل - سرچم خبرداد و گفت: این عملیات با استقرار ۱۰ اکیپ راهداری و ظرف مدت 48 ساعت انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، علی رحمتی دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان اردبیل  ظهر امروز در جمع خبرنگاران به ترشح وضعیت جاده های استان پرداخت و گفت: با توجه به بارش باران و ریزش کوه در حد فاصل تونل‌های ۱۰ و ۱۱ نیرو‌های راهدارای از دقایق اولیه ریزش در محل حضور یافتند.

وی افزود: با استقرار ۱۰ اکیپ راهداری عملیات ریزش برداری به حجم ۳۵۰۰ متر مکعب انجام و در نهایت بعد از ۴۸ ساعت این محور بازگشایی شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل یادآور شد: در یک ماه اخیر سه مورد ریزش کوه در این محور به وقوع پیوسته است که با حضور به موقع راهداران، محور ایمن سازی شده و تردد خودرو‌ها برقرار شده است.

علی صبحی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نیز به تشریح وضعیت رانش در ورودی شهر هشتجین اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بافت خاک در این منطقه رسی است، در فصول بارش باران، شاهد نفوذ آب و نشست جاده هستیم.

وی افزود: به همین دلیل سالانه عملیات ترمیم توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل عمومی استان انجام می‌شود تا تردد خودرو‌ها دچار مشکل نشود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تاکید کرد: در جلسات اخیر به منظور بهبود قطعی وضعیت این جاده مقرر شده است تا اداره کل راه و شهرسازی نسبت به بهسازی و تغییر وضعیت جاده اقدام کند.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد