سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 81008
|
13:40 - 1398/01/29
نسخه چاپی

گزارش فیلم مراسم باشکوه رژه نیروهای مسلح در روز ارتش؛

مراسم رژه باشکوه روز ارتش در اردبیل + فیلم

 مراسم رژه باشکوه روز ارتش در اردبیل + فیلم
مراسم رژه باشکوه نیروهای مسلح استان اردبیل در روز ارتش در میدان ارتش اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، مراسم رژه باشکوه نیروهای مسلح استان اردبیل در روز ارتش در میدان ارتش اردبیل برگزار شد.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی پیاده ارتش گفت: ارتش همواره دست در دست سپاه پاسداران در رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی تلاش می‌کند.

سرهنگ محمود سلیمانیان پیش از ظهر امروز در مراسم رژه گرامیداشت روز ارتش که با حضور یگان‌های مختلف نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره توان خود را در شرایط مختلف و دشوار انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته است.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی با تجهیزات مدرن و پیشرفته خود همواره اقتدار کشور را در آب‌های بین‌المللی و داخلی حفظ می‌کند.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی پیاده ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به سازماندهی و آموزش نیروهای ارتش در مقابله با هرگونه تهدید و حوادث، گفت: نیروهای آموزش دیده ارتش همواره در سخت‌ترین شرایط همانند سیل و زلزله یاری‌گر مردم بوده‌اند.

سلیمانیان با اشاره به تروریست خواندن سپاه پاسداران از جانب کشورهای معاند و حامی تروریسم در منطقه، اذعان کرد: این اقدام کشورهای مستکبر نشان از ضعف و ناتوانی آنان در مقابله با سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دارد و ارتش جمهوری اسلامی این اقدام ننگین را محکوم می‌کند.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی پیاده ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: ارتش همواره دست در دست سپاه پاسداران در رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی تلاش می‌کند.

سلیمانیان گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره با دقت دشمنان را رصد می‌کنند و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی توان پاسخگویی به هر دشمن منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای را که قصد تجاوز به مرزهای ایران اسلامی داشته باشد، دارند.

 

گزارش: مهدی همتی

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد