سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81018
|
01:34 - 1398/01/30
نسخه چاپی

پیام تسلیت وزیر کشور در پی درگذشت دو جهادگر اردبیلی در مناطق سیل زده لرستان

پیام تسلیت وزیر کشور در پی درگذشت دو جهادگر اردبیلی در مناطق سیل زده لرستان
وزیر کشور در پی درگذشت دو جهادگر اردبیلی عازم مناطق سیل زده در استان لرستان با صدور پیام تسلیت اظهار داشت: این جوانان مومن و انقلابی و دیگر یارانشان، که از سرتاسر ایران، در مناطق سیل زده، در حال جهاد و خدمت به مردمند، ایران دوستی و انسان دوستی را در عمل معنا کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،  عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور  شب جمعه در پی درگذشت دو جهادگر اردبیلی عازم  مناطق سیل زده در استان لرستان با صدور پیام تسلیت اظهار داشت: این جوانان مومن و انقلابی و دیگر یارانشان، که از سرتاسر  ایران، در مناطق سیل زده، در حال جهاد و خدمت به مردمند، ایران دوستی و انسان دوستی را در عمل معنا کردند.

متن کامل پیام مسئول قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده، بدین شرح است:

وقوع حادثه تصادف منجر به درگذشت دو تن از جوانان غیور اردبیل، در مسیر عزیمت جهادی به مناطق سیلزده لرستان، موجب تاثر و اندوه بسیار است.

این جوانان جهادگر که به نیت جلب رضایت پروردگار و برای یاری هموطنانشان، خطر کردند و در این راه، از جان عزیز خویش گذشتند، مصداق کامل ایثار در این زمانه هستند؛ این جوانان مومن و انقلابی و دیگر یارانشان، که از سرتاسر  ایران، در مناطق سیلزده، در حال جهاد و خدمت به مردمند، ایران دوستی و انسان دوستی را نه در شعار ، بلکه در عمل معنا کردند.

با تسلیت و تعزیت فقدان این دو عزیز، غفران و رحمت واسعه الهی را برای آنان و شفای عاجل برای مجروحان حادثه مسألت دارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی

​وزیر کشور و مسئول قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده

منبع:پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور


انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد