سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81019
|
01:50 - 1398/01/30
نسخه چاپی

حضور استاندار اردبیل در منازل خانواده های جانباخته در مناطق سیل زده لرستان+تصاویر

حضور استاندار اردبیل در منازل خانواده های جانباخته در مناطق سیل زده لرستان+تصاویر
استاندار اردبیل به همراه معاونانش با حضور در منازل خانواده های جانباخته در مناطق سیل زده استان لرستان که برای خدمت رسانی به این مناطق عازم شده بودند ، مصیبت وارده را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل به همراه معاونان، مشاور امور ایثارگران و فرماندار اردبیل  شب جمعه با حضور در منازل خانواده های جان باخته در سانحه تصادف خودروی امدادگران بنیاد مسکن استان که برای خدمت رسانی به مناطق سیل زده لرستان عازم بودند، مصیبت وارده را تسلیت و برای خانواده و بازماندگان آن مرحوم صبر جمیل مسئلت کرد.

استاندار اردبیل به همراه معاونان ، مشاور امور ایثارگران و فرماندار اردبیل با حضور در منازل خانواده های رضا حبوبی و مهدی صادق زاده،  از جان باختگان سانحه تصادف خودروی امدادگران بنیاد مسکن استان که برای خدمت رسانی به مناطق سیل زده لرستان عازم بودند ، مصیبت وارده را تسلیت و برای خانواده و بازماندگان آن مرحوم صبر جمیل مسئلت کرد.

بهنام جو  در این دیدار پیام تسلیت رئیس جمهور کشورمان را به خانواده های جان باخته در مناطق سیل زده لرستان اعلام داشت و گفت: دکتر روحانی در تماس تلفنی ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار ایثارگران بنیاد مسکن این مصیبت وارده را تسلیت گفتند و برای آن مرحومین علو درجات و برای بازماندگان صبر مسئلت کردند.

وی  افزود: رحمانی فضلی وزیر محترم کشور نیز در تماس تلفنی این مصیبت را به خانواده های داغدار تسلیت گفتند.

گفتنی است پیکر این دو جهادگر بنیاد مسکن که در عزیمت به مناطق سیل زده جهت کمک به هموطنان و امداد رسانی و بازسازی مناطق سیل زده در اثر سانحه تصادف جان باختند فردا بعد از اقامه نماز جمعه از مقابل مصلای اردبیل تشییع می شود.

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد