کد خبر: 81047
|
10:01 - 1398/02/02
نسخه چاپی

دادستان اردبیل :

دستگاه قضایی استان اردبیل در صیانت ازمحیط زیست جدی است

دستگاه قضایی استان اردبیل در صیانت ازمحیط زیست جدی است
دادستان اردبیل گفت: دستگاه قضایی استان اردبیل در حمایت قضایی از نهادها و دستگاهها در امر صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست جدی است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل صبح امروز  با دادستان اردبیل دیدار کرد.

در این دیدار دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل با بیان اهمیت محیط زیست سالم در کیفیت زندگی بشر، بر حفظ این موهبت الهی توسط تمام اقشار جامعه تاکید کرد.

عتباتی گفت: دستگاه قضایی استان اردبیل در حمایت قضایی از نهادها و دستگاهها در امر صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست جدی است و در این زمینه پشتیبانی لازم را بر فعالیت محیطبانان در امر پیشگیری و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و جلوگیری از تخریب زیستگاه هاو شکار و صید مجاز در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به سیل اخیر در مناطقی از استانهای کشور افزود: حفاظت از اراضی جنگلی و پوشش گیاهی، جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در بستر و حریم رودخانه ها در کاهش خسارت وارده بسیار مهم و ضروری است.

در ادامه این دیدار مدیرکل محیط زیست استان اردبیل نیز گزارشی از وضعیت زیست محیطی استان و اقدامات صورت گرفته ارائه و از اقدامات موثر و زحمات و حمایت های  بی دریغ دستگاه قضا از جمله صدور احکام بازدارنده و اصلاحی تقدیر کرد.

محمد خداپرست خاطر نشان کرد: بخشی از موفقیت های محیط زیست استان درصیانت از مواهب طبیعی و خدادادی  مرهون زحمات و همکاریهای همه جانبه دستگاه قضایی در سطح استان است.

مدیر کل محیط زیست استان اظهار امیدواری کرد با تقویت این همکاری‌ها شاهد کاهش هر چه بیشتر جرائم زیست محیطی در استان باشیم.

 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد