سرویس: سیاسی
کد خبر: 81055
|
13:32 - 1398/02/02
نسخه چاپی

در بیانیه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید شد؛

پاسخ سپاه به هرگونه تهدید و تجاوز دشمن کوبنده و قاطع خواهد بود

پاسخ سپاه به هرگونه تهدید و تجاوز دشمن کوبنده و قاطع خواهد بود
به مناسبت دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیانیه‌ای صادر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،به مناسبت دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیانیه‌ای صادر کرده است.

متن بیانیه به این  شرح است:« دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بزرگ پاسدار اسلام ناب محمدی(ص)؛ حضرت امام خمینی(ره) است.
حضرت امام خمینی(ره) در چنین روزی طی فرمانی تاریخی به طور رسمی تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به شورای انقلاب اسلامی اعلام نمودند تا با آرمانی بزرگ، متعالی و با تبعیت از سالار شهیدان کربلا ؛ حضرت اباعبدلله الحسین (علیه السلام)، عزت و افتخار را پیشه خود سازد و در حفاظت از نظامی که به مقابله با جبهه کفر و ظلم و ستم برخاسته ، گام‌های بزرگ و استواری را بردارد.
سپاه پاسداران توانسته با استمداد از عنایات باری تعالی و پشتیبانی مردم انقلابی ایران اسلامی و جریان‌های مقاومت اسلامی، همه توطئه‌ها و تحرکات شیطنت‌آمیز ایادی نظام سلطه جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی در حوزه جنگ سخت و نیمه سخت و در سال‌های اخیر جنگ همه جانبه با محوریت جنگ نرم را رصد و با زمین گیر کردن دشمن و وابستگان داخلی و منطقه‌ای آن، ابتکار عمل را در صحنه نبرد از آن خود کند.
خبر قرار دادن سپاه در ردیف گروه های تروریستی توسط رئیس جمهور ایالات متحده، دلیل متقنی است بر حرکت سپاه در صراط مستقیمی که پیروزی های پی در پی اش در عرصه ی منطقه ای بخصوص در عراق و سوریه و عقب راندن خاکریز دشمن تا مرزهای اسرائیل غاصب، حقد و کینه بی سابقه ای را از دشمن متبلور کرده است.
سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با تبعیت از منویات فرماندهی معظم کل قوا، تجربیات ارزشمند حماسه هشت سال دفاع مقدس، وحدت و همدلی نیروهای مسلح توانمند جمهوری اسلامی ایران، با آمادگی کامل به هرگونه تهدید و تجاوز به میهن اسلامی با اتکا به قدرت لایزال الهی و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه پاسخ کوبنده و محکمی خواهد داد.
اینک سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، این روز تاریخی را که میراث معنوی حضرت امام خمینی(ره) می باشد، به یکایک رزمندگان عاشورایی، سبزپوشان و پاسداران حریم ولایت علوی و بسیجیان سرافراز تبریک و تهنیت عرض نموده و بار دیگر با خون سرخ شهدا پیمان می بندد که در دفاع از حریم ولایت و ارزش ها و در در صیانت از دستاورد های انقلاب اسلامی ایران لحظه ای کوتاهی نکرده و همچنین در رکاب نایب امام زمان(عج)، فرمانده کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در مصاف با استکبار جهانی برای نبردی سرنوشت ساز لحظه شماری می کند.
 
انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد