سرویس: استانی
کد خبر: 81116
|
10:28 - 1398/02/05
نسخه چاپی

گزارش فیلم؛

سیل مهربانی ها در اردبیل ادامه دارد/ اینبار دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا به یاری سیل زدگان کشور آمدند

سیل مهربانی ها در اردبیل ادامه دارد/ اینبار دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا به یاری سیل زدگان کشور آمدند
اولین محموله کمک های غیر نقدی دانش آموزان، اولیا و فرهنگیان ناحیه یک اداره آموزش و پرورش شهرستان اردبیل و ناحیه یک بسیج دانش آموزی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به مناطق سیل زده ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اولین محموله کمک های غیر نقدی دانش آموزان، اولیا و فرهنگیان ناحیه یک اداره آموزش و پرورش شهرستان اردبیل و ناحیه یک بسیج دانش آموزی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به مناطق سیل زده ارسال شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل گفت: اولین محموله کمک های غیر نقدی ناحیه یک بسیج دانش آموزی شهرستان اردبیل به ارزش 130 میلیارد ریال با همکاری اداره کل آموزش  و پرورش و ناحیه یک اردبیل و سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل به مناطق سیل زده کشور ارسال شد.

ایرج نقی پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهارداشت: این محموله به ارزش 130 میلیارد ریال و درقالب یک کامیون از کالا ها و اجناس ضروری و ماحیتاج سیل زدگان کشور اعم از برنج، روغن، آب معدنی، نوشت افزاربرای دانش آموزان، آب معدنی، لوازم بهداشتی و مواد غذای فاسد نشدنی، یتو و لباس های گرم برای یاری رساندن به همنوعان و هموطنان سیل زده در جنوب و شمال کشور ارسال شد.

وی بیان کرد: تاکنون کمک های نقدی و غیر نقدی زیادی از سوی دانش آموزان و مدارس سراسر استان اردبیل درقالب طرح سیل مهربانی همزمان با سراسر کشور کمک به سیل زدگان کشور جمع آوری و ارسال شده است.

نقی پور گفت: این طرح تا بهبود کامل نیازمندی های مناطق سیل زده کشور در سطح استان اردبیل ادامه خواهد داشت.

گزارش : مهدی همتی

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد