سرویس: اقتصادی
کد خبر: 81143
|
16:39 - 1398/02/07
نسخه چاپی

معاون ساخت و توسعه راه آهن وزارت راه و شهرسازی:

راه آهن اردبیل سر موعد به اتمام می‎رسد/ اتمام زیر سازی این پروژه در سال 98 و آغاز ریل گذاری از مهر امسال

راه آهن اردبیل سر موعد به اتمام می‎رسد/  اتمام زیر سازی این پروژه در سال 98 و آغاز ریل گذاری  از مهر امسال
معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه های وزارت راه و شهرسازی گفت: گرچه بدلیل شرایط جوی و برودت هوا در اجرای پروژه راه آهن اردبیل تاخیر به وجود آمده اما تلاش می شود این پروژه در موعد تعیین شده به اتمام برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، عباس خطیبی بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه راه آهن میانه - اردبیل  اظهار داشت: مصمم هستیم تا طبق وعده   داده شده، عملیات زیرسازی مسیر این پروژه به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه عملیات زیر سازیپروژه راه آهن اردبیل پیشرفت فیریکی 80 درصدی دارد، بیان داشت:  اجرای این پروژه مشکل نقدینگی ندارد و اعتبارات آن  بموقع و حتی پیش از موعد مقرر تامین شده و بر اساس پیشرفت فیزیکی پروژه تزریق اعتبارات انجام می شود.

  معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه های وزارت راه و شهرسازی  با بیان اینکه از مهرماه امسال عملیات روسازی و ریل گذاری مسیر زیرسازی شده  راه آهن اردبیل - میانه  آغاز خواهد شد، تصریح کرد: گرچه بدلیل شرایط جوی و برودت هوا در سال گذشته و بارش های اوایل امسال در اجرای پروژه تاخیر به وجود آمده اما  برنامه ریزی لازم برای جبران عقب ماندگی های بوجود آمده، امیدواریم  این پروژه طبق زمانبندی خود پیش برود.

و ی اضافه کرد: پیمانکاران و مجریان هر یک از قطعات  راه آهن اردبیل - میانه باید تمام تلاش خود را برای سرعت بخشیدن به کار به دلیل محدودیت فصل کاری در استان، عمل به تعهد خود و تکمیل قطعات در زمان بندی مشخص شده به کار گیرند و در این خصوص هیچ توجیهی قابل قبول نخواهد بود.

خطیبی تصریح کرد: تامین اعتبارات و نقدینگی پروژه راه آهن میانه - اردبیل در شرایط تورمی کشور امتیاز مهمی است و مطالبات پیمانکاران پروژه های مشابه در قالب اوراق مشارکت و غیره پرداخت می شود.

براساس برنامه زمانبندی تعیین شده زیرسازی های پروژه راه آهن اردبیل - میانه تا پایان سال جاری به اتمام می رسد.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد