سرویس: اجتماعی
کد خبر: 81170
|
21:10 - 1398/02/08
نسخه چاپی

جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه پیام نور اردبیل + تصاویر

جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه پیام نور اردبیل + تصاویر
جشن ازدواج دانشجویی با حضور 34 زوج از واحد ها و مراکز دانشگاه پیام نور از سراسر استان در اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، عصر امروز مراسم ازدواج دانشجویی با حضور 34 زوج دانشجو از واحدها و مراکز دانشگاه پیام نور از سراسر استان در سالن اجماعات ساختمان اداری دانشگاه پیام نور استان برگزار شد.

علیرضا بنایی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل در ابتدای این مراسم به تبیین اهمیت ازدواج در بین جوانان پرداخت و گفت: ازدواج دانشجویی این فرصت را برای جوانان فراهم می کند تا ضمن انتخابی بهتر با شرایط آسانتری زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

حجت الاسلام حمید علی نسب مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اردبیل نیز در ادامه این مراسم به تبیین مسائل و ویژگی های یک زندگی سالم  و موفق پرداخت و گفت: ازدواج اعتماد به نفس را در افراد تقویت می کند و باعث افزایش روحیه ی شادابی و نشاط در فرد می گردد. یک انسان متاهل، مسولیت پذیری برایش بیشتر معنا پیدا می کند و وارد مرحله جدیدی در زندگی می شود که می تواند طعم استقلال مالی را بچشد و به ثبات  برسد. در کنار تمام این ویژگی های مثبت تلاش برای سازندگی در فرد افزایش می یابد.

غبار روبی مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی، اجرای چاوشی ازدواج،پخش نماهنگ و کارگاه آشنایی با آداب و اصول زندگی سالم و موفق، سفره عقد نمادین از جمله برنامه های این مراسم در دانشگاه پیام نور اردبیل بود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد