سرویس: اقتصادی
کد خبر: 81200
|
08:52 - 1398/02/11
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

شهرداری محل آزمون و خطا نیست/کاربلد ها انتخاب شوند

شهرداری محل آزمون و خطا نیست/کاربلد ها انتخاب شوند
استاندار اردبیل گفت: شهرداری ها محل آزمون و خطا نبوده و اعضای شوراهای شهر باید افرادی متخصص و کاربلد را به عنوان شهردار انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،اکبر بهنام جو صبح امروز در همایش روسای شوراهای اسلامی شهرها ، بخش ها و اعضای شورای استان اظهار داشت: اعضای شوراها باید تلاش کنند شایسته سالاری را سرلوحه اقدامات خود رد عزل و نصب ها ملاک قرار دهند.

وی افزود: سلامت نفس و پاکدستی نیز باید از جمله خصوصیات شهرداران باشد تا در راستای خدمت رسانی به مردم بهتر عمل کنند.

استاندار اردبیل اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان را به تلاش در حوزه ای فراتر از وظیفه فرا خواند و گفت: با توجه به وجود مشکل اشتغال در استان شوراهای باید در این حوزه ها و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی تلاش کنند.

وی ادامه داد : شورایی موفق است که بتواند بیشترین سرمایه گذار را جذب کرده و در راستای رفع مشکلات اداری آنان برای تسریع در روند سرمایه گذاری اقدام کند.

بهنام جو ورود به مباحث فرهنگی و اجتماعی را از دیگر حوزه هایی دانست که شوراها باید مد نظر قرار دهند.

وی افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان برگزاری برنامه های فرهنگی منطبق بر آموزه های دینی می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی در استان موثر باشد.

استاندار اردبیل همچنین با اشاره به بروز مشکلات جوی و وارد امدن خسارت به باغداران و روستاییان گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهرها و خصوصا روستاها می توانند با فرهنگ سازی بیمه باغداران و کشاورزان را به استفاده از این مزایا سوق دهند. 
در این جلسه تنی چند از اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای اسان به بیان مشکلات شوراها پرداختند.

 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد