سرویس: بیله سوار
کد خبر: 81218
|
22:02 - 1398/02/11
نسخه چاپی

پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل به دنبال درگذشت امام جمعه بیله سوار

پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل به دنبال درگذشت امام جمعه بیله سوار
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به همراه استاندار اردبیل با صدور پیامی مشترک، ضایعه درگذشت حجت الاسلام اصغر جدایی، امام جمعه محبوب شهرستان بیله سوار را به مردم ولایتمدار استان به خصوص شهرستان بیله سوار تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل  و اکبر بهنام جو استاندار اردبیل  با صدور پیام مشترک، ضایعه درگذشت حجت الاسلام و المسلمین اصغر جدایی، امام جمعه محبوب شهرستان بیله سوار را به مردم ولایتمدار استان به خصوص شهرستان بیله سوار تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: سفرآخرت سفر اعتلائی و الهیاتی است،از منزلی بی نهایت محدود به سرائی بی نهایت بسیط واز مرتبتی پرملال به رتبتی فارغ بال،بویژه برای آنانکه با دست پر از خدمت به بندگان خدا وبا سلامت دین رهسپار منزل دیگر اند. 

عزیزالعلماء و  همدل و همراه بندگان خوب خدا برادر با اخلاص جناب حجه الاسلام والمسلمین. ..جدائی امام جمعه محبوب و سخت کوش بیله سوار دعوت حق را لبیک گفت و با افتخار خدمتگزاری به دین آئین وفرهنگ و مردم به دیار جاودانگی و انبساط رهسپار گردید.
این ضایعه مؤلمه را به حوزه های علمیه ،علماء گرامی و مردم متدین استان بویژه اهالی بیله سوار تسلیت عرض نموده وبرای آن عزیز مغفرت و علو درجات مسالت داریم.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد