سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81267
|
17:12 - 1398/02/14
نسخه چاپی

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در اردبیل

توزیع مواد نیروزا در باشگاه ها ممنوع است/ فعالیت۱۲ هزار باشگاه بدنسازی در کشور

توزیع مواد نیروزا در باشگاه ها ممنوع است/ فعالیت۱۲ هزار باشگاه بدنسازی در کشور
رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در اردبیل با بیان اینکه توزیع مواد نیروزا در باشگاه ها ممنوع است به تشریح عمکرد فدراسیون بدنسازی پرداخت و گفت: ۱۲ هزار باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در سطح کشور فعالیت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، ناصر پورعلی فرد، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل گفت: توزیع مواد نیروزا و مکمل به هر شیوه‌ای در باشگاه‌های ورزشی بدنسازی ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی از جوانان و ورزشکاران خواست به تبلیغات افراد سودجو و منفعت طلب در مورد مواد نیرو زا و پروتئین‌ها و مکمل‌ها اعتماد نکرده و از مصرف آن‌ها خودداری کنند و در صورت لزوم با مراجعه به پزشک و کارشناسان تغذیه آن‌ها را از داروخانه‌ها تهیه کنند.

پورعلی فرد گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف در باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام بازرسان فدراسیون و ادارات کل ورزش و جوانان به طور مداوم و مستمر بر نحوه فعالیت این باشگاه‌ها نظارت دارند.

وی از فعالیت ۱۲ هزار باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در سطح کشور خبر داد و گفت: بر اساس آخرین آمار اعلامی از سوی فدراسیون پژشکی ۳۰۸ هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده در این رشته ورزشی در کشور فعال هستند که از این تعداد ۱۲۹ هزار و ۷۰۷ نفر بانوان و مابقی مرد هستند.

وی گفت: به خاطر جایگاه خاص کشورمان در این رشته ورزشی در دنیا رییس فدراسیون ایران هم اکنون نایب رییس کنفدراسیون آسیا، مشاور ارشد فدراسیون جهانی و رییس کمیته تحقیقات و پژوهش و توسعه پرورش اندام در جهان است.

وی از مسئولان باشگاه‌ها هم خواست با رعایت موازین اسلامی محیطی سالم برای جوانان ایجاد کنند چرا که بچه‌های مردم امانت هستند و والدین به آن‌ها اعتماد کردند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد