سرویس: اردبیل
کد خبر: 81293
|
07:57 - 1398/02/17
نسخه چاپی

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس

فروش و اجاره مسکن افزایش چشمگیری داشته است

فروش و اجاره مسکن افزایش چشمگیری داشته است
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت:در یک سال گذشته قیمت مسکن در حوزه فروش و اجاره مسکن افزایش چشمگیری داشته و در دو ماه اخیر نیز شاهد افزایش قیمت ها بوده ایم.

صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار   پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: در نشست با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی  مشکلات بازار مسکن، عوامل تأثیرگذار در این حوزه و برنامه های وزارتخانه برای ساماندهی بازار مسکن بررسی شد.
وی افزود: در یک سال گذشته قیمت مسکن در حوزه فروش و اجاره مسکن افزایش چشمگیری داشته و در دو ماه اخیر نیز شاهد افزایش قیمت ها بوده ایم.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی گفت:  گزارشی نیز از برنامه های وزارت راه و شهرسازی برای تولید و عرضه مسکن در کشور ارائه شد که  طبق این گزارش، وزارتخانه ها در تلاش است که با اجرای برنامه های خود، وضعیت این بازار را بهبود ببخشد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: در این نشست  همچنین در مورد راهسازی، توزیع قیر رایگان و حمل و نقل جاده ای و هوایی بود که تمام این موضوعات مطرح و اسلامی به آن ها پاسخ داده شد و در نهایت مقرر شد که وزارت راه و شهرسازی طی دو هفته آینده با برگزاری نشست های مشترک مسائل را به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار دهد.

پایان پیام/م

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد