سرویس: اقتصادی
کد خبر: 81294
|
08:56 - 1398/02/17
نسخه چاپی

رئیس پلیس فتا استان اردبیل :

اخاذی از کاربران اردبیلی در شبکه‌های اجتماعی/ دو نفر دستگیر شدند

اخاذی از کاربران اردبیلی در شبکه‌های اجتماعی/ دو نفر دستگیر شدند
رئیس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی و دستگیری که از طریق بارگذاری شماره تلفن کاربران در شبکه‌های اجتماعی اقدام به اخاذی از آن‌ها می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ علی قهرمان طالع در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، از شناسایی اشخاصی که از طریق بارگذاری شماره تلفن کاربران در شبکه‌های اجتماعی اقدام به اخاذی از آن‌ها می‌کردند، خبر داد.

وی افزود:در پی مراجعه فردی به اداره پلیس و طرح شکایت در خصوص اینکه چند روزی است شخصی ناشناس با تماس‌های مکرر و بیان درخواست‌های نامتعارفش موجب سلب آسایش وی شده‌است، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل گفت:پس از بررسی‌ها و اقدامات کارشناسان پلیس، هویت مجرمان که دو نفر آقا و خانم بودند مشخص شد متهمان با ارسال پیامک به قربانیان از آنان می‌خواستند تا وجهی را در قبال حذف اطلاعات کاربریشان از صفحات غیر اخلاقی پرداخت کنند؛ که درنهایت با تلاش کارآگاهان سایبری شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ قهرمان طالع تصریح کرد: مردم عزیز در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا بخش گزارش مردمی به آدرس www.CyberPolice.ir با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد