سرویس: اردبیل
کد خبر: 81348
|
13:14 - 1398/02/20
نسخه چاپی

دوره آموزشی تربیتی شهید ابراهیم هادی در اردبیل+ تصاویر

دوره آموزشی تربیتی شهید ابراهیم هادی در اردبیل+ تصاویر
دوره آموزشی تربیتی شهید ابراهیم هادی ویژه دانشجویان معلمان استان اردبیل با حضور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور در مهدیه اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، دوره آموزشی تربیتی شهید ابراهیم هادی ویژه دانشجویان معلمان استان اردبیل به مناسبت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی با حضور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور و برنامه های متنوع آموزشی و تربیتی با حضور بیش از 200 دانشجو معلم در مهدیه اردبیل برگزار شد.

پرویز پرزور مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل در مراسم افتتاحیه این دوره تربیتی به بیان اهداف و ماموریت های بسیج دانشجویی پرداخت و گفت: کادرسازی برای انقلاب اسلامی و حل مسائل انقلاب و مشکلات مردم از جمله وظایف بسیج دانشجویی است.

وی در ادامه سخنان خود به تبیین اهمیت نظام تعلیم و تربیت پرداخت و گفت: دانشجویان انقلابی در چنین دوره های است که می توانند با فراگیری مبانی اندیشه اسلامی و تربیت خود به مقابله با مسئله نفوذ در نظام تعلیم و تربیت بپردازند.

بیان نکات اخلاقی توسط حجت الاسلام زمانی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان، بیان نکات آموزشی توسط شایگان سرپرست آموزش عالی آزادگان نیر، پخش نماهنگ های متنوع سیاسی و فرهنگی و کارهای آموزی از جمله برنامه های دوره آموزشی شهید ابراهیم هادی در مهدیه اردبیل است.

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد