سرویس: اجتماعی
کد خبر: 81359
|
10:25 - 1398/02/21
نسخه چاپی

خسارت سیل، طوفان و تگرگ به مزارع و باغات استان اردبیل/ تعدادی احشام تلف شد/ سیلاب به 5 خانه روستایی در گرمی آسیب زد

خسارت سیل، طوفان و تگرگ به مزارع و باغات استان اردبیل/ تعدادی احشام تلف شد/  سیلاب به 5 خانه روستایی در گرمی آسیب زد
تندباد همراه با رعدو برق، تگرگ و باران رگباری در استان اردبیل خسارت به بار آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، تندباد همراه با رعد و برق، تگرگ و باران رگباری جمعه شب به تاسیسات شهری، مزارع و باغ ها و برخی خانه های روستایی در استان اردبیل خسارن زد.

 طبق اعلام فرهاد عبدالعلی‌پور مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل سیلاب دیشب با حجم ۱۰ مترمکتبی  به پنج خانه در روستای 20 خانواری عباد قشلاقی گرمی خسارت زده است.

به گفته این مسئول میزان دقیق کلی خسارات فعلا مشخص نیست اما خسارت به خانه‌ها حدود ۳۰ درصد  برآورد می شود.

علی بهشتی، فرماندار شهرستان گرمی درباره خسارت وارده به روستای عبا قشلاقی در اثر طوفان و سیل دیروز گفت:  عصر روز جمعه  ورزش باد شدید و طوفان در منطقه قشلاق عباد از توابع بخش انگوت شهرستان گرمی را درنوردید و این اتفاق به پنج واحد مسکونی و یک انباری خسارت زد.

به گفته این مسئول برق این روستا بر اثر شدت شدید باد قطع شد که در کوتاه‌ترین زمان توسط اداره برق وصل شد.

طبق اعلام بهشتی بر اثر تند باد و باران های رگباری دیشب در روستای عباد قشلاقی یک خانم از ناحیه سر مصدوم و تعدادی هم احشام تلف شده است.

همچنین تندباد و تگرگ دیشب در شهرستان خلخال نیز خسارت به بار آورده است؛ تندباد موجب شکسته شدن چند اصله درخت در باغ ها و  درختان کنار خیابان های خلخال و قطع برق شد و بارش های رگباری آبگرفتگی معابرعمومی و سیلاب را در معابر این شهر بدنبال داشت.

تگرگ به درختان میوه در مناطق مختلف شهرستان  خلخال خسارت زده و بارندگی شدید موجب گل آلود شدن آب رودخانه های عبوری از داخل شهر از جمله هرو چای، نورعلی چای، قیز باخان و کانال های هدایت آب های سطحی شهر شده است.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد