سرویس: اجتماعی
کد خبر: 81367
|
17:41 - 1398/02/21
نسخه چاپی

در جلسه کارگروه بانوان و خانواده بانوان اردبیل مطرح شد؛

لزوم انتصاب بانوان توانمند در پستهای مدیریتی/ پژوهش‌های خانواده محور توسط بانوان انجام شود

لزوم انتصاب بانوان توانمند در پستهای مدیریتی/  پژوهش‌های خانواده محور توسط بانوان انجام شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: بانوان شاغل دستگاه اجرایی که توانمندی لازم برای احراز پست‌های مدیریتی را دارند، باید در انتصابات مدنظر قرار بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،بهروز ندایی امروز در جلسه کارگروه بانوان و خانواده و جشنواره پژوهشی بانوان استان اردبیل باتاکید بر لزوم استفاده از بانوان توانمند در پستهای مدیرتی، اظهار داشت: در صورتی که بانوان شاغل دستگاه اجرایی توانمندی لازم برای احراز پست‌های مدیریتی را داشته باشد، باید در انتصابات مدنظر قرار بگیرند.

وی با اشاره به انجام پژوهش‌های علمی و کاربردی توسط بانوان شاغل در دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی، خواستار استفاده دستگاه‌ها از سه درصد اعتبار پژوهشی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: برخی از دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات پژوهشی خود استفاده نمی‌کنند که لازم است این موضوع در اولویت دستگاه‌ها قرار گیرد.

وی با اشاره به حضور بانوان در عرصه‌های پژوهشی خواستار انجام پژوهش‌های خانواده محور توسط بانوان شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری جشنواره پژوهشی بین بانوان استان هدف از این جشنواره را ایجاد انگیزه برای نقش آفرینی بانوان در عرصه‌های علمی، الگوسازی بانوان و توجه به نقش ارزنده زنان در جامعه عنوان کرد.

فریبا محمدلو افزود: همچنین معرفی فعالیت‌های علمی و پژوهشی بانوان در سطح جامعه از دیگر اهداف برگزاری جشنواره پژوهشی بانوان است.

وی گفت: ۱۳۵ اثر پژوهشی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که با بررسی‌های انجام گرفته ۱۴ اثر به عنوان آثار برتر و قابل تقدیر شناخته شد.

انتهای پیام/ش

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد