سرویس: اجتماعی
کد خبر: 81372
|
09:24 - 1398/02/22
نسخه چاپی

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیـــل خبرداد:

پیش بینی حمل گندم با 17 هزار سرویس در اردبیل

پیش بینی حمل گندم  با 17 هزار سرویس در اردبیل
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از برنامه ریزی 17 هزار سرویس حمل گندم در این استان توسط ناوگان جاده ای خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،علی رحمتی صبح امروز در بازدید از شرکت های حمل و نقل بار اردبیل اظهار داشت: با توجه به آغاز برداشت محصولات کشاورزی، حمل و نقل محصولات توسط شرکت های حمل و نقل استان برنامه ریزی شده است.

وی  افزود: سال گذشته 3.5 میلیون تن بار توسط ناوگان حمل و نقل استان جابه جا شده که 365 هزار تن از آن مربوط به محصول گندم بود.
 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تعداد سرویس حمل و نقل گندم در سال گذشته را 15 هزار سرویس عنوان و گفت: امسال نیز مطابق پیش بینی های انجام شده حمل 400 هزار تن گندم با 17 هزار سرویس برنامه ریزی شده است.
 
رحمتی تصریح کرد: در کنار حمل گندم، حمل سایر محصولات کشاورزی از جمله سویا، سیب زمینی، هندوانه، سیر، کنجاله و غیره نیز توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای برنامه ریزی شده است.
 
عضو شورای ترافیک استان با بیان اینکه تعداد ناوگان حمل و نقل جاده ای استان 7600 دستگاه است، افزود: 12 هزار و 200 راننده نیز در این ناوگان خدمات ارائه می کنند.
 
رحمتی گفت: در حال حاضر 9 شرکت حمل و نقل در سطح استان فعالیت دارند و هیچ کمبودی در حمل بار در سطح استان نداریم.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد