سرویس: اقتصادی
کد خبر: 81380
|
12:09 - 1398/02/22
نسخه چاپی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل:

ایمنی کار در نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان مطلوب است/مشکلات واحد های تولیدی و کارگران رصد می شود

 ایمنی کار در نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان مطلوب است/مشکلات واحد های تولیدی و کارگران رصد می شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: مجموعه سیکل ترکیبی سبلان به لحاظ رعایت موارد بهداشت ایمنی کار در شرایط مطلوبی می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،قاسم رحیمی صبح امروز در جریان بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان این مجموعه را ظرفیت عظیمی برای استان برشمرد و اظهار داشت: بکارگیری از تکنولوژی و نیروی کار ماهر یکی از مولفه های اصلی رقابت است.

وی با شاره به  اینکه مسائل ایمنی و سلامت نیروی کار همواره مورد تاکید بازرسان کار این اداره است افزود: مجموعه سیکل ترکیبی سبلان به لحاظ رعایت موارد بهداشت ایمنی کار در شرایط مطلوبی می باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل حفظ و صیانت از اشتغال را مقوله ای اساسی و مهم در واحدهای تولیدی ذکر کرد و گفت: امروز اقتصاد و مولفه های وابسته به آن شرایط دشواری را برای فراهم کردن اشتغال پدید آورده اند و ما در این خصوص قدردان کارآفرینان هستیم.

رحیمی در ادامه  افزود: مشکلات واحدهای تولیدی استان توسط دستگاه های اجرایی رصد می شود و در بازدید های میدانی مشکلات واحدهای کارگری استان از نزدیک مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی عنوان کرد: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی جدا از کارگران و کارفرمایان استان نبوده، بلکه در کنارهم به دنبال شکوفایی و رشد تولید هستیم.

 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد