سرویس: اردبیل
کد خبر: 81384
|
12:23 - 1398/02/22
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل

تسریع در رسیدگی پرونده های قضایی مهمترین مطالبه فعلی مردم است

 تسریع در رسیدگی پرونده های قضایی مهمترین مطالبه فعلی مردم است
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: اولین چیزی که در مقابل ترفند و هجمه دشمن نیاز داریم دیپلماسی عمومی است و انتظار می‌رود دستگاه قضا در راستای تقویت آن تمامی تلاش خود را به کار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه اردبیل ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه روسای کل دادگستری استان اردبیل به ترفندهای دشمنان اشاره کرد و گفت:  اولین چیزی که در مقابل ترفند و هجمه دشمن نیاز داریم دیپلماسی عمومی است و انتظار می‌رود دستگاه قضا در راستای تقویت آن تمامی تلاش خود را به کار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود به عناصر برقرارری امنیت اشاره کرد و گفت: دستگاه قضایی، دومین عنصر ایجاد امنیت در کشور است.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه هزاران راهکار برای صیانت قضایی طرح شده است، افزود: دستگاه قضا باید در روند تنظیم قراردادها بازنگری کند.

وی به انباشت پرونده‌های قضایی اشاره کرد  و گفت: انباشت بیش از 16 میلیون پرونده  قضایی  شایسته کشوری اسلامی نیست و انتظار می رود اطاله دادرسی به تدبیر دستگاه قضا سریع حل و فصل شود.

عاملی با بیان اینکه، حیثیت و آینده کشور ما در دست دستگاه قضایی است گفت: ما در خصوص فرهنگ کم کاری داریم و دستگاه قضا باید تلاش خود را برای تربیت صحیح نسل آینده به کار گیرد.

وی در پایان سخنان خود از زحمات مسئولان استانی در پیشرفت و تعالی منطقه قدردانی کرد و گفت: در استان اردبیل تمامی مسئولان به فکر مصالح عالیه نظام و پیشرفت استان هستند که شایسته است این روحیه  در مه مناطق استان تقویت شود

 

انتهای پیام/ ج

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد